|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skal rømme
|
![]() Fjelltur på Hardangervidda i høst - turtips?Jeg og to venninner har veldig lyst til å dra på fjelltur sammen i høst. En av oss bor i Bergen og de to andre bor i Osloområdet, så vi tenkte at vi kunne kjøre tog fra hver vår retning og gå av et sted på fjellet, tilbringe et par dager der og så kjøre hjem hvert til vårt igjen etterpå.
![]() |
#2 |
trenger lading
|
![]() Sv: Fjelltur på Hardangervidda i høst - turtips?Før vi fikk barn gikk vi på Hardangervidda i slutten av september. Kjørte opp fra Eidfjord til Hjølmo. Vi gikk til Hadlaskard (selvbetjent) med en overnatting i telt på vei dit. Litt småkaldt, men vi lå tett. Vi hadde knallsol og kjølig vær. Dagen etter vi kom ned igjen var det nysnø på fjellet, ganske mye og.
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Fjelltur på Hardangervidda i høst - turtips?Det er jo mange flotte turer i Aurlandsdalen, Hallingskarvet og deromkring.
![]() |
#5 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Fjelltur på Hardangervidda i høst - turtips?Hm, det ser ut som at det kanskje er best å satse på overnatting i hytte. Er det noen som har erfaring med DNT sine hytter på Hardangervidda? Sånn med avgang fra Finse eller noen av de andre stasjonene på bergensbanen? Ser at overnatting koster ca 2-300 kr pr natt, og så må man vel kjøpe mat der, eller går det an å ha med og lage på alle hyttene?
![]() |
#7 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Fjelltur på Hardangervidda i høst - turtips?Jeg har gått på ski fra Finse via Raggsteindalen til Geitrygghytta og tilbake til Finse. Det var en flott tur.
![]() |
#8 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Fjelltur på Hardangervidda i høst - turtips?Nei, da er det nok best med hytte altså. Men nå har jeg funnet feks Finsehytta, den ligger jo rett ved toglinja, men så står det på websiden at det er åpningstider
![]() |
|
|