Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[vaskerom]IKEAsøkehjelp!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-11, 11:56   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[vaskerom]IKEAsøkehjelp!

Jeg skal sette i gang med vaskerommet etter å ha fått det berømmelige sparket i går.

Vaskerommet er lite - 3 km ca. Bredden er 136 cm - det er her en vask og en vaskemaskin. Tørketrommel vurderes, men er enn så lenge ikke i hus. (den ender jo dog opp i tårn okke som)

Linoleumsgulvet anno 1982 skal males - tapeten like så. Den er grei. Fra min barndom husker jeg de baderommene som hadde slike "flak" som lå på gulvet under lag på lag med lakk som veldig fint - finnes det ennå?

Uansett: Jeg skal ha skap for oppvaskkum og gjerne et veldig smalt skap i tillegg - bredden er 75 cm. (utslagsvasken skal altså ut - oppvaskkum skal inn) - Benk over det hele. Jeg er blitt fortalt at IKEA har det jeg vil ha - og da til en latterlig lav pris - men jeg finner så lite. Kan noen hjelpe meg å finne skap for oppvaskkum som koster en slikk og ingenting på IKEAS nettsider? *jeg jobber med saken selv og altså*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 12:09   #2
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: [vaskerom]IKEAsøkehjelp!

Benkeskap for oppvaskkum kommer i 50, 60 eller 80 cm bredde. De har ikke egentlig noe særlig som passer ved siden av, annet enn evt 50-skap + en hyllegreie uten dør på 20 cm.

Benkeplater i så korte lengder er det alltid massevis av i billigkroken.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 12:34   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [vaskerom]IKEAsøkehjelp!

I en optimal verden håper jeg jo å finne rubb og stubb i billigkroken - Jeg formelig ELSKER billigkroken.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no