|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff; Hva elsker du ved huset ditt?Vinterhagen.
![]() |
#3 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Spinoff; Hva elsker du ved huset ditt?At det er vårt;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Spinoff; Hva elsker du ved huset ditt?Beliggenheten med tanke på barnevennlighet, frialeraler, skoler, mark og at det er det veldig sentralt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Når elektrikeren har vært her, skal jeg svare kjøkkenet mitt.
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?- Beliggenheten. Ikke har vi stor tomt, ikke har vi utsikt, men vi bor i verdens beste nabolag, med gode venner for hele familien, rett rundt dørene.
![]() |
![]() |
#7 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Jeg elsker utsikten.
![]() |
#8 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Beliggenheten |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Beliggenheten, hagen, at det er gammelt og har sjel - i det hele tatt det meste bortsett fra at det ikke er vårt.
![]() |
#10 |
kamerat
|
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?At det er to etasjer, og inngang på bakkeplan, og nydelig halvåpen løsning i første etasje, og ekstra takhøyde i en del av stua, og hellelagt terrasse. Jeg har i det hele tatt lite vondt å si om leiligheten vår.
![]() |
#11 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Jeg klarer heller ikke velge bare en ting. Jeg elsker beliggenheten - forholdsvis nært alt vi trenger, samtidig som skogen og naturen er rett innpå. Det er trygt for ungene og leke i gata og i nærliggende skog, naboene er fantastiske. Hagen er akkurat passe stor og begynner å se akkurat slik ut som jeg vil. Jeg elsker den lyse loftsstua med bøker på alle vegger og arbeidsrommet mitt. Og soverommet vårt. Og soverommene til ungene. Og kjøkkenet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Med leiligheten vår nå elsker jeg at vi har alt på ett plan, og at det er overkommelig å rydde hele greia på et øyeblikk. I boligen vi flytter inn i neste sommer elsker jeg at jeg har walk-in-garderobe og at alt er vår og det er nytt.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Ikke så mye annet enn beliggenheten. Jeg elsker at det ligger rett ved skogen og at det ligger ute på landet, men allikevel ganske sentralt. Og at vi har noen få gode naboer med lekekamerater til ungene.
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Og jeg elsker at vår nye bolig ikke har noe overbygg ved inngangsdøren. Overbygg ved inngangsparti er djevelens verk og er kun laget for å trekke til seg edderkopper.
![]() |
#16 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Vi har overbygget inngangsparti, og jeg har i løpet av 2,5 år ikke sett en eneste edderkopp her?
![]() |
![]() |
#17 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?
Jeg kan komme å peke ut minst to edderkopper uten å lete en gang.
![]() |
#18 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Utsikten som er fantastisk. Ser jeg ut fra kjøkkenvinduet eller står på inngangstrappa føles det som å eie hele byen
![]() |
#19 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?
Når jeg tenker litt på saken kan jeg skjønne at folk klarer seg uten. Om man er bare et lite snev mer ryddig enn meg så går det nok helt Problemfritt.
![]() |
#20 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Jeg sitter og tenker på om jeg har sett edderkopper her i det hele tatt? Har vi en basilisk her..?
![]() |
![]() |
|
|