|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen parkeringspasser ved Helsfyr t-bane?Det er noen.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det noen parkeringspasser ved Helsfyr t-bane?Takk, da får vi håpe at vi får plass der i morgen om Herremannen og jeg bestemmer oss å øve på å ta t-banen til skolen (eller egentlig fra skolen som er det som vi ikke har øvd på enda). De har kort skoledage i morgen så da får vi øve på begge veier samtidig så tar jeg meg en tur når han er i skolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Er det noen parkeringspasser ved Helsfyr t-bane?Hvis det er fullt rett utenfor t-banen, er det også mulig å parkere foran Fyrstikktorget, det er også bare et par minutters gange fra t-banen. Jeg vet ikke om det koster noe der, jeg antar det.
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er det noen parkeringspasser ved Helsfyr t-bane?Jeg anbefaler deg å parkere på Etterstad. Der er det gratis og plass. Det er bare å gå undergangen en vei og så er du på Helsfyr t-banestasjon ( dog motsatt side enn fyrstikktorget, men det spiller vel ingen rolle for deg?).
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Er det noen parkeringspasser ved Helsfyr t-bane?Lurt Tjorven, takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er det noen parkeringspasser ved Helsfyr t-bane?Enig med Tjorven. Parker i boligområdet på Etterstad og gå undergangen opp til t-banen. Kortere enn fra både Helsfyr og Fyrstikktorget, og gratis.
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Er det noen parkeringspasser ved Helsfyr t-bane?
Ok, da parkerer vi kanskje ved Brynseng, tar første t-bane som kommer og går av ved Helsfyr og ser oss litt rundt der før vi tar riktig t-bane. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er det noen parkeringspasser ved Helsfyr t-bane?Jeg har aldri vært der på morgenen, men har alltid funnet parkering når jeg er der på andre tidspunkt. Kan det være mange parkerer der og drar videre med t-banen?
![]() |
#12 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Er det noen parkeringspasser ved Helsfyr t-bane?
Det er flere store barnehager, og antakelig en del parkering i gata i forbindelse med det. Samt at det er mange beboere i området som har bil, som har bilene sine parkert i gata. Da er det kanskje flere plasser ledig litt senere på morgenen, vil jeg tro.
![]() |
#14 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen parkeringspasser ved Helsfyr t-bane?Det er langt mellom ledige plasser på Etterstadsiden. På Helsfyrsiden er det betalingsplasser som ofte er ledige, på baksiden av Kiwibutikken. Må kjøre inn bak Utdanningsetaten, og rundt bygget. Sikkert like lurt å parkere på Brynseng som du nevner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er det noen parkeringspasser ved Helsfyr t-bane?Jeg har vært der mye og alltid funnet plass, men det har som regel vært utenom arbeidstid. Mange beboere der har reservert parkering, men sikkert ikke alle. Og det er nok flere som bruker dette som jobbparkering og tar banen til byen.
![]() |
![]() |
|
|