Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har IKEA ekstra skruer om de mangler i flatpakken?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-11, 22:16   #1
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Har IKEA ekstra skruer om de mangler i flatpakken?

Jeg skrudde i går kveld/natt sammen et høyskap fra IKEA og der manglet det to korte skruer for å feste skinnene på den ene skuffen slik at jeg ikke får montert denne ferdig. Har IKEA et utvalg skruer slik at man kan få tilsvarende om det mangler i pakken?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 22:17   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har IKEA ekstra skruer om de mangler i flatpakken?

Ja - bare dra til kundeservice så får du de skruene du trenger.

Gammel 21-08-11, 22:20   #3
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Takk takk.

Er lite imponert over IKEA om dagen, for kokeplatene til nye lekekjøkkenet til snuppa virker heller ikke. Får vel ta med meg dette i samme slengen da. Holder det da å ta med kun kokedelen, eller må jeg ta med hele kjøkkenet, tror dere?

Gammel 21-08-11, 22:22   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror kanskje jeg ville tatt med hele "skiten", så får dere nytt kjøkken. Ikea har sine svakheter, men de er heldigvis ganske god på kundeservice når noe først er galt. (er min erfaring iallefall)

Gammel 21-08-11, 22:24   #5
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Okay, da gjør jeg vel heller det. *Puh, ser ikke frem til å lempe på lekekjøkkenet*

Nå begynner jeg på neste flatpakke, da går vel kvelden her også.

Gammel 21-08-11, 22:39   #6
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Vi bor et stykke unna IKEA og forrige gang vi handlet der manglet et par skruer. Vi ringte dem og fikk nye skruer i posten, tok bare en dag eller to. Veldig greit.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 22:53   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Er lite imponert over IKEA om dagen, for kokeplatene til nye lekekjøkkenet til snuppa virker heller ikke.

Pst. De skal ikke bli varme. Det er ikke en feil, men slik de er designet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 22:53   #8
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Kundeservicen er stort sett god, så vidt jeg har erfart. Vi har også opplevd feil og forsinkelser, men de gjør det de kan for å rette opp. Vi fikk skruer forrige gang vi var - vi var helt ærlige på at vi hadde rotet dem bort selv (dvs, vi har kjøpt et brukt møbel, og oppdaget at vi ikke hadde fått med alle skruene vi trengte), og vi fikk tolv nye skruer og et par andre småting uten å betale noe som helst. Det er bare å henvende seg i Bytte og retur-skranken.

Gammel 21-08-11, 23:23   #9
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Pst. De skal ikke bli varme. Det er ikke en feil, men slik de er designet.

Åh, pokker. Har jeg tatt så feil?

Vel, kunne de i det minste lyst som de skal med hele 6 batterier i, så hadde nok snuppa blitt godt fornøyd hun altså.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.