|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høstkolleksjonen til pomp de lux
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høstkolleksjonen til pomp de lux
Det som er litt skuffende for meg er at det er variasjoner over samme tema gang på gang. De kan ikke holde på sånn over tid, da mister de nok kundemassen. Ser dog enkelte lyspunkt og de er så store at jeg synes det er knall! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Høstkolleksjonen til pomp de luxJeg fant mye jeg likte, men noe sÅ likt det vi har før at det ikke kjøpes. Men fant ikke den vide dongry buksen til jente de har hatt noen sesonger. Det var dumt, for minste passer den fasongen så godt. Og sÅ ser jeg de har onepiece. Den skal kjøpes så kan jeg gjemme den grusomme minste bor i!
|
|
|
#6 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høstkolleksjonen til pomp de luxSå utrolig søte modeller de har!
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: Høstkolleksjonen til pomp de luxJeg synes alltid det er litt komisk å se de kolleksjonene til pdl, for det kan se ut som jenteklærne og gutteklærne kommer fra to ulike tidsaldere eller noe sånt. Men jeg synes faktisk det ser bedre ut på guttesiden nå enn i fjor, det er faktisk 2-3 plagg jeg vil vurdere å kjøpe til fullpris.
|
|
|
#9 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Høstkolleksjonen til pomp de luxGuttesiden er den fineste som har vært synes jeg!
|
![]() |
|
|