|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sliter med tall? (Om Nerdrum og Mykle, godt skrevet :D )Jeg likte denne kommentaren - "Døden og Kemneren" av Anders Heger, fra Dagsavisens helgeutgave. Kanskje mest fordi jeg ble sittende og knegge litt over Agnar Mykles påfunn som står omtalt |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sliter med tall? (Om Nerdrum og Mykle, godt skrevet :D )
Men jeg skulle hatt mye penger for å orke regnskapet til Nerdrum. :erfaring med kunstnere:
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Sliter med tall? (Om Nerdrum og Mykle, godt skrevet :D )Takk for morsom lenke, m^2.
|
|
|
#8 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Sliter med tall? (Om Nerdrum og Mykle, godt skrevet :D )Null sympati for tullebukken. Jeg ser glatt at en kreativ hjerne kan slite med ting som faller normale dødelige naturlig, men at man ikke kan klare å bestille hjelp er bare latterlig.
|
|
|
|
#9 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Sliter med tall? (Om Nerdrum og Mykle, godt skrevet :D )Nok en med mindre sympati for mistforståtte genier med millioner i bankboks melder seg.
|
|
|
#10 |
|
Bare sær
Sv: Sliter med tall? (Om Nerdrum og Mykle, godt skrevet :D )Og så skylder han på eksen. Helt uavhengig av hva hun måtte ha gjort og ikke gjort (hun nekter jo): Det er uansett ikke hun som snøt på skatten, det er han. Skylden ligger ikke hos den som oppdaget det men hos den som gjorde det.
|
|
|
#11 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
|
|
|
#12 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Sliter med tall? (Om Nerdrum og Mykle, godt skrevet :D )Jeg er glad det ikke er jeg som må se faren min drite seg ut på den måten. For en dust.
|
|
|
#13 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Sliter med tall? (Om Nerdrum og Mykle, godt skrevet :D )Ingen sympati å hente hos meg heller. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Sliter med tall? (Om Nerdrum og Mykle, godt skrevet :D )Jeg hørte en av Nedrums tidligere elever uttale seg på radioen, og holdt på kjøre av veien.
|
|
|
#15 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Sliter med tall? (Om Nerdrum og Mykle, godt skrevet :D )Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Dvs. jeg synes det er flott at han blir tatt og at han får straff som alle andre, så det er ikke stort å hente av sympati fra min kant. Han er en sullebukk, og det har han alltid vært, men regnskap, skatt og slike ting - det tuller man ikke med okke som!!
|
|
|
#17 |
|
www.bomulls.no
|
|
|
|
#18 |
|
heimføing
|
Jeg også! Hva om vi prøver å skrive det under "tilleggsopplysninger" på neste års selvangivelse? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sliter med tall? (Om Nerdrum og Mykle, godt skrevet :D )Ru: Jeg hørte det samme intervjuet, og den dama hørtes virkelig ikke ut som om hun var helt på nett, for å si det diplomatisk |
|
|
|
![]() |
|
|