|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Din beste matopplevelse i London?I september så skal jeg til London med tre veldig gode venninner. Herreminhatt hvor jeg gleder meg! Fredag til tirsdag med bare skravling og kos. Og en del sprudlevann regner jeg med. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Din beste matopplevelse i London?Biff på hawksmoor! Vi var på den i spitalfields, rett ved Liverpool st. Station. De har kjøtt som er mørnet i flere måneder og som smelter på tungen.
Sist redigert av Tallulah : 22-08-11 kl 19:33. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
utfordrer ikke
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Din beste matopplevelse i London?Jeg har ikke så stort erfaringsgrunnlag, bare spist "skikkelig" ute i London en gang, og da var vi på Gaucho. http://www.gauchorestaurants.co.uk/ Fantastisk biffkjøtt, stilige lokaler. Jeg husker ikke helt hvilken restaurant vi var på, men tror det var den på Piccadilly.
|
|
|
#4 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din beste matopplevelse i London?Jeg liker å finne restauranter med Toptable. Da kan man søke på kategorier og plassering, lese brukererfaringer og booke bord gjennom siden. Superpraktisk! |
|
|
|
![]() |
|
|