Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Vitsekonkurranse

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-11, 00:23   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Vitsekonkurranse

Jeg får alltid høre at jeg har så dårlig humor, og jeg er fullstendig uenig. Derfor er det ekstra morsomt at mitt bidrag til Dent Oi sin vitsekonkurranse er et av tre som man kan stemme på denne uken synes jeg. Jeg vil selvfølgelig sanke masse stemmer, men mest av alt bevise at jeg ikke har så dårlig humor som enkelte skal ha det til, derfor håper jeg det er greit at jeg linker til konkurransen her? Jeg vil forøvrig ikke si hvilket bidrag som er mitt da, for da kan jeg ikke si at jeg har vunnet pga min gode humor. Skal jeg vinne så skal det være for at folk har likt mitt bidrag best. Så da håper jeg at dere stemmer på det dere syntes er best nemlig! Så skal jeg selvfølglig oppdatere dere om jeg vinner Dent Oi, eller en IPad2!

Og det er ny konkurransemulighet denne uken om det er flere som er sugne på å delta!

Stem på meg da dere! https://www.facebook.com/Dent.Oi.Pas...74788342538627

Gammel 23-08-11, 00:25   #2
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vitsekonkurranse

Også kan dere jo selvfølgelig dele her hvilken dere har stemt på så jeg får se om noen likte mitt bidrag selv om jeg skulle tape konkurransen på nettsidene.

Gammel 23-08-11, 00:32   #3
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Skal kikke på det i morgen, får ikke klikket på lenken fra jobb.

Gammel 23-08-11, 06:55   #4
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Stemt på bidrag nr 3.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 07:02   #5
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Stemte på nr 3

Gammel 23-08-11, 09:03   #6
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg syntes ikke noen av dem var morsomme.
Måtte jeg velge hadde jeg valgt nr. 1.

Gammel 23-08-11, 09:31   #7
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemte på bidrag to (den på engelsk). Jeg syns den var hysterisk festlig, men jeg har skikkelig dårlig humor, så om den ikke var din skal du ikke ta deg nær av det.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 09:35   #8
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sorry. Synes ingen av de var det minste morsomme

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 13:58   #9
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Standard

Bare tipser om at man kan stemme hver dag altså, og det er da hvertfall noen som synes at jeg er morsom ser jeg.

Gammel 27-08-11, 16:57   #10
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg stemte på bowlingen. Mest fordi jeg også er elendig til å bowle.

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 18:29   #11
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Stemte på den med bowlingen, den var minst teit. Lykke til!

Gammel 28-08-11, 14:09   #12
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få lest vitsene jeg. :dom:

Gammel 28-08-11, 15:38   #13
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Stemte på den engelske

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.