Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Anti-shake tights?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-11, 21:07   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Anti-shake tights?

Röhnisch har ein såkalla anti-shake tights. Er det verdt pengane? Og i så fall, korleis er dei i størrelsen?

Eg vurderer å kjøpe den med 7/8 dels lengde. Det burde vere akkurat passe til mine korte bein.

Link:
http://www.getinspired.no/treningskl...ip-tights.html

Gammel 23-08-11, 23:13   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anti-shake tights?

Bittelitt , må jeg innrømme. Da hadde jeg kanskje heller prøvd ut kompresjonstights av noe slag, som kanskje har en effekt mot skader også. (Det er mulig skepsisen min kan tilskrives uttrykket "Knallfin rumpe med den geniale "hold in" treningsbuksen", noe jeg har min sterke tvil om for egen del. )

Gammel 06-09-11, 09:26   #3
Nutte
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
Nutte har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Röhnisch har ein såkalla anti-shake tights. Er det verdt pengane? Og i så fall, korleis er dei i størrelsen?

Dette lurer jeg på også

Nutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 09:30   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 182
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer også. Ingen erfaring med kompressjonstreningsbukser, men jeg ser jo at hud og fett flytter fælt på seg under de buksene jeg har.

Gammel 06-09-11, 21:25   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Dei har den også i strl. 42 til 56. Ikkje verst!

Gammel 06-09-11, 21:45   #6
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva er det for noe? Forhindrer det at fettet disser mens man trener? Siden det er anti-shake, mener jeg. I såfall burde jeg ha en sånn.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 23:12   #7
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Standard

Litt det same som holdin-strømpebukse, tippar eg.

Gammel 07-09-11, 00:12   #8
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

En venninne av meg er veldig fornøyd med kompresjonstightsen sin, den nærmest dytter henne opp bakkene sier hun. Akkurat slik alt nytt og shiny utstyr gjør.
Men fra spøk til Gunnvor; hun sier den er god å ha på og behagelig å løpe med. Jeg skal kjøpe dette som premie til meg selv når formen når nye høyder.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 09:39   #9
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Jeg har den anti shake tightsen å jeg er ikke fornøyd jeg kjøpte den fordi jeg har så sinnsykt mye løshud på lår og rumpe men den funka ikke litt en gang, kunne like gjerne brukt vanlig løpe tights Men det var meg da

Merete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 15:19   #10
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

..og så kom jeg over denne, litt gammel men: Noen flere med erfaringer?

Gammel 22-11-12, 15:21   #11
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Standard

Jo, no skal du høyre!

Har svart på det med storleik i den andre tråden, men den antishake-greia er ein tanke oppskrytt. Altså, den kan ikkje gjere gråstein til gull, liksom. Den sitter imidlertid veldig godt på og er såpass høg i livet at den ikkje rullar ned. Eg har tre stk og er kjempefornøyd.

Gammel 22-11-12, 15:26   #12
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jo, no skal du høyre!

Har svart på det med storleik i den andre tråden, men den antishake-greia er ein tanke oppskrytt. Altså, den kan ikkje gjere gråstein til gull, liksom. Den sitter imidlertid veldig godt på og er såpass høg i livet at den ikkje rullar ned. Eg har tre stk og er kjempefornøyd.

takk for svar. Ja, det er ofte slik at det er "for godt til å vere sant", men den frister litt. Tenker uansett å kjøpe en treningsbukse, men det finst muligens andre merker/modeller som er like gode? Selv om denne frister litt da, innrømmer det. Har dog ikke sett den i rl.

Gammel 22-11-12, 17:18   #13
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Den sitter støpt og veldig god i livet. Jeg bruker str 40 og ha M.

Gammel 22-11-12, 18:24   #14
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kompresjonsthights (2XU), og den ser ikke ut på.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 18:36   #15
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Men fra spøk til Gunnvor

En vri på uttrykket eller iPhonsk?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 21:17   #16
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har kompresjonsthights (2XU), og den ser ikke ut på.

Den var veldig lav i livet, og det fungerer dårleg for meg.

Gammel 22-11-12, 21:20   #17
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Har lurt på å kjøpe meg 2XU men har skjønt at den ikke blir fin på meg så da slapp jeg det.

Gammel 22-11-12, 21:34   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En venninne har anti-shake tightsen, og er veldig fornøyd. Hun er slank da.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-12, 16:27   #19
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke noe problem syntes jeg, for den er superelastisk så det er bare å dra den opp. Men likevel.... ikke pent. Men nå kjøper man ikke en sånn for å føle seg pen heller... Jeg gjorde i alle fall ikke det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-12, 16:58   #20
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes ikke den var lav i livet altså, nå kjøpte jeg L, bruker M til vanlig i mye. Kjøpte den tykkeste.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.