|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hotell i TromsøLinken ligger ved Universitetet (forskningsparken), og både Havna Hotell og Scandic er i relativ grei gangavstand. Scandic ligger dessuten nær Jekta og Farmen som er store kjøpesentre. Minuset er alt byggestøyet fra alle utbyggingene i området. Havna hotell ligger ved Stakkevollveien, dem mest trafikkerte veien i byen. Velger du det, be om rom mot sjøen. Ellers ville jeg valgt et av sentrumshotellene, og Rica Ishavshotell er absolutt i en klasse for seg
|
|
|
|
#5 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i TromsøJeg ville ikke valgt Havna hotell på grunn av beliggenheten. Da ville jeg heller bodd i sentrum, og tatt buss til seminarstedet. Dersom jeg skulle valgt selv (og ikke betalte selv), ville jeg valgt Clarion Bryggen eller Rica.
|
|
|
#7 |
|
Pandemonium
Sv: Hotell i TromsøEr det i Forskningsparken, egentlig?
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hotell i TromsøRica Ishavshotellet! SJOKOLADEFONTENE! |
|
|
|
#9 |
|
Pandemonium
Sv: Hotell i TromsøPass på, ellers kommer noen her på FP, som påstår at alle andre unntatt vedkommende selv, bare spiser junk inn og tar dere.
|
|
|
#10 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hotell i Tromsø
Ja!
|
|
|
#11 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hotell i TromsøJeg har faktisk hotell i nabolaget: http://www.homesleep.no/
|
|
|
|
#13 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hotell i Tromsø
Det kommer jo an på hva man tenker om beliggenhet. Hotellet ligger jo et steinkast unna Forskningsparken, det kan jo være greit det også, og spesielt hvis man får et rom som ikke vender mot stakkevollvegen.
|
|
|
|
#14 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hotell i TromsøDu reiser noen "få" mil for langt nord.
|
|
|
#16 |
|
heimføing
|
Sv: Hotell i TromsøHavna hotell drives ikke som hotell lengre, det er langtidsutleid til vikarbyrået som leverer sjuksköterskar til sykehuset. Sist redigert av -ea- : 25-08-11 kl 22:29. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Hotell i TromsøNyrenoverte Radisson Blu eller Rica Ishavshotell. Like bra begge to
|
|
|
#18 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hotell i TromsøGni det inn, Kirsebær.
|
|
|
#19 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hotell i TromsøPå hotels.com er prisen dobbelt så høy på ishavshotellet som noen andre hoteller - Jeg handler jo på jobbens kredittkort, men likevel: jeg må jo stå for regninga også
|
|
|
#20 |
|
Textrovert
|
Sv: Hotell i TromsøJeg var på samme tur som Irma, og vil aldri anbefale Quality Saga Hotel. På rommet mitt var tapeten stedvis totalt nedslitt, skumgummien tøt ut av lenestolen og badet var så slitt at jeg først trodde det var møkkete. Pluss at jeg måtte klage på den ene værelsesbetjenten som nektet å flytte seg fra rommet mitt da jeg kom opp etter frokost og sa at jeg ønsket fem minutter alene til å skifte og gå på toalettet. Jeg måtte nesten fysisk jage henne ut. De i resepsjonen ba om unnskyldning for dette, men dog.
|
![]() |
|
|