Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Stakar Larsen!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-07, 18:35   #1
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Blunk

Stakar Larsen!

Ja i ettermiddag er det veldig synd på Larsen! Han har vært en tur hos doktormannen og der ble det fikset og ordnet. Nå kan ikke Larsen lenger bli pappa....

I skrivende stund ligger han og synes så synd på seg selv. Noen skritt har han forsøkt å ta, men det på skjelvende ben. Stakar! Doktor har lovet at så snart all bedøvelse er ute av kroppen så er ihvertfall balansen tilbake. Det skal bli godt tenker jeg. Vi tar ekstra godt vare på han og heldigvis er vi mange som har en hjelpende, kosete hånd.

Larsen kommer seg nok fort og i morgen tror jeg han kan ta seg en tur ut i finværet og virkelig kose seg i solveggen for nå er det slutt på damejag og livet kan nytes til det fulle. Vel vitende om at halvbroren er hos doktor dyregod i samme ærend

Sånn er det å være kattepuser!

Gammel 14-03-07, 19:03   #2
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stakar Larsen!

Trodde det var gubben din du snakket om nå.

Gammel 14-03-07, 19:16   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stakar pusen.

Veldig bra at dere er bevisste katteeiere og får kastrert hankatten deres.

Gammel 14-03-07, 19:20   #4
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Trodde det var mannen du snakket om jeg og .
Godt dere tar ansvar !

Gammel 14-03-07, 19:21   #5
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Trodde det var gubben din du snakket om nå.

Jeg trodde også det først.

Lurt å fikse kattepusene, ja - vi fiksa vår hunnkatt etter at hun fikk kattunger for halvannet år siden.
Men det er ei blanding av komisk og fælt å se de sjangle rundt, ja - bra han får masse kos...

Gammel 14-03-07, 19:25   #6
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

He he...det er jo skrevet på en slik måte bevisst

Snakker ikke om mannen min nei. Larsen er en guttepus og dyrlegen lettet på øyenbrynet og måtte trekke på smilebåndet da han spurte etter navnet på katten. At dyrlegen het Larsen, var en tilfeldighet

I morgen er det Gomle sin tur. Han heter det fordi han spiser og spiser. Alt hva han kommer over. Han må voktes

Ja. Vi tar ansvar. Mødrene til pusene bor også her og de ble steriliserte etter sitt kattungekull. De ble forresten drektige begge på likt selvom de hadde fått sine piller. Jeg ble grundig lurt

Gammel 14-03-07, 19:28   #7
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Artige navn på pissiene

Svigers har ei katte som heter Pingla Olsen - og den er såvisst ingen pingle (største/kraftigste katta jeg har sett).

Gammel 14-03-07, 20:33   #8
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Godt at dere har fått gjort det med Larsen og at Gomle står for tur.

Begge våres er også kastrater.

De er rare når de sjangler rundt før de våkner skikkelig til seg selv igjen.

Sist redigert av Tinka : 15-03-07 kl 12:47.
Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 21:18   #9
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er nok best for Larsen det. At han ikke kan bli pappa mener jeg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 12:01   #10
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Trodde det var gubben din du snakka om, først, jeg også!!

Gubben min har faktisk vært igjennom det...så jeg måtte le litt for meg selv over beskrivelsen.

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.