Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Er på jakt etter et stort sinkbrett/fat

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-11, 20:02   #1
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Er på jakt etter et stort sinkbrett/fat

Har samlet stein på stranda i sommer til å lage "skobrett". Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe lignende? Jeg har vært overalt i byen hvor jeg bor, på nett, men finner ikke noe stort nok.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 20:04   #2
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er på jakt etter et stort sinkbrett/fat

Jeg er usikker, men kan man få laget til noe slikt hos en blikkenslager da kanskje? Jeg ser liksom for meg at man burde kunne bestilt de etter egne mål slik at man får ett som passer perfekt.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 20:04   #3
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er på jakt etter et stort sinkbrett/fat

Ja, kanskje det? Det koster kanskje ikke all verden? Godt tips, det skal jeg sjekke ut.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 14:44   #4
sonata
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 57
sonata har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er på jakt etter et stort sinkbrett/fat

Lykke til med prosjektet. Det ser ganske kult ut, men jeg klarer ikke helt å se at det er særlig praktisk...? Det vil jo samle seg en del vann der, og dersom steinene er løse oppi brettet blir det tungvint å få tømt brettet. For ikke å snakke om svintungt å flytte på enten steinene er løse eller fastlimt...

sonata er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 15:02   #5
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er på jakt etter et stort sinkbrett/fat

Praktisk er ikke ordet her, det skal se pent ut.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 16:26   #6
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er på jakt etter et stort sinkbrett/fat

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Praktisk er ikke ordet her, det skal se pent ut.



Det hadde forøvrig ikke funket her i huset, det hadde kommet til å virket som en magnet på 1-åringen og vi hadde kommet til å ha hatt stein over alt i gangen. Men ser kult ut, ja.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 16:35   #7
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er på jakt etter et stort sinkbrett/fat

Blikkenslagere lager det sikkert utrolig billig. Husker vi ble overrasket over hvor billig det var å få laget et beslag til en dør. Tror vi betalte 50 kroner eller noe sånn for en plastbelagt blikkdings med de rette bøyene her og der. :anerikketerminologien:

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 16:58   #8
sonata
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 57
sonata har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er på jakt etter et stort sinkbrett/fat

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Praktisk er ikke ordet her, det skal se pent ut.

Så klart, det er jo det viktigste det
Jeg gir det èn høstmåned med masse regn, løv, søle og dritt som samler seg i steinene.

sonata er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no