|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sur dame på balkong under ossJeg er en normalt hensynsfull person som bryr meg om mine omgivelser. Feks sitter jeg i styret i borettslaget og vi lar ikke barna leke dunkeleker på gulvet før kl 9, vi rister ikke tepper fra balkongen osv.
![]() |
#3 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Sur dame på balkong under ossOm det er slik at hun røyker og dere plages av det er jeg redd jeg ville vært litt småfrekk og sagt dette til henne. At om dere skal ta hensyn så må hun også det.
![]() |
#4 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Sur dame på balkong under ossTåpelig.
![]() |
#5 |
Unik
![]() Sv: Sur dame på balkong under ossDet med røykingen kom jeg jo på først etterpå.Plaget og plaget... Vi røyker ikke, men merker når hun gjør det, for å si det sånn. Ellers plager hun oss ikke nevnverdig.
![]() |
#6 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Sur dame på balkong under ossSånt må man regne med, tenker jeg, men jeg bor heller ikke i blokk. Derimot har jeg en nabo med et gigantisk bjørketre inntil min veranda og jeg skal love deg at det blir bøss! Jeg har ikke sagt noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Sur dame på balkong under ossJeg synes det er litt rart å kaste visne blomster ned på gresset, men ellers synes jeg ikke du er på jordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superduper
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sur dame på balkong under ossDa jeg bodde i blokk var det ikke lov å ha blomsterkasser på utsiden av verandaen, kun på innsiden...
![]() |
#9 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sur dame på balkong under ossJeg ville ikke kastet visne blomster ned på gresset - det synes jeg er en uting, og ville derfor heller kastet de i pose. At det drysser ned til henne er noe man må regne med, synes jeg.
![]() |
#10 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Sur dame på balkong under ossJeg hadde heller ikke kastet visne blomster ned på plenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Unik
![]() Sv: Sur dame på balkong under ossHehe, jeg noterer meg at visne blomster på plen er en uting, men de andre gjør det de også, altså. Men det var som sagt bare dryss som kom til henne, ikke mitt avfall.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sur dame på balkong under ossSynes dere høres normalt hensynsfulle ut. Litt bøss må man alltid regne med i blokk og det er verandakasser. Ville ikke kastet visne blomster på gresset uansett som det benyttes eller ikke. Generelt er det en sak jeg ville tatt opp i styret dvs ingen bør kaste blomster på gresset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Sur dame på balkong under ossHer har alle kassene på innsiden, men det drysser faktisk allikevel altså, for blomstene velger jo ofte å henge utenfor kanten.
![]() |
#15 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Sur dame på balkong under ossLitt blomsterrusk på balkongen er da ingenting mot passiv røyking. Jeg hadde vært troende til å nevne det med røykingen siden hun var så kjip. For det synes jeg at hun var. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|