|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Snakk om dårlig kundeserviceVi var innom Økonomisko i Lillestrøm i dag for å kjøpe nye innesko til Christian til gymmen. Vi var de eneste som var der.
|
|
|
#3 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Snakk om dårlig kundeservice
Det er jo vanlig at man hjelper kunden med å finne riktig str. men av de skoene som var ute måtte vi jo sjekke selv og hun var så lite serviceminded.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Snakk om dårlig kundeserviceHer i Trondheim føler jeg at jeg opplever dette ofte på Økonomi Sko, og derfor "glemmer" jeg ofte den butikken når vi skal handle sko nå
|
|
|
#5 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Snakk om dårlig kundeserviceHm,jeg synes ikke det var så ille...kanskje jeg er vant til dårlig service.
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Sv: Snakk om dårlig kundeserviceDet kommer jo mye an på hvordan ting blir sagt også. Da damen på bebito igår spurte meg "har du vært gjennom alle som henger oppe"? da jeg spurte om hun kunne sjekke om de hadde flere størrelser, var det åpenbart for meg at det ikke var fordi hun ikke gadd hjelpe meg, det var bare kartlegging. Men hvis det blir sagt litt avvisende og tomt, blir det noe helt annet.
|
![]() |
|
|