|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Salt in the rainbow
|
![]() Liten matboks med rom?Vet ikke om denne ligger på riktig underforum, men..
![]() |
#2 |
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liten matboks med rom?Vi har de fra Tupperware med tre rom og den er virkelig bra. Men den er lang så kanskje ikke noe alternativ dersom du ønsker en liten matboks.
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Liten matboks med rom?Et par av småbarna på jobb har noe som ligner, men med bamseansikt på lokket.
![]() |
#6 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liten matboks med rom?
Hadde det ikke vært for at jeg skal ut i permisjon snart, skulle jeg bestilt den store til meg selv.
![]() |
#7 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Liten matboks med rom?Jeg syns de med flere rom er litt lite fleksible. Endel av dem er også beregnet på type "japansk mat", og har liksom ikke ordentlig plass for brødskiver. Så jeg foretrekker å kjøpe ulike småbokser som jeg kan bruke i de ulike matboksene vi har. Rice har en slik pose med småbokser som de har mange steder, Lurer på om det er en rundt 10 bokser i hver pose, og koster rundt 80 kr?!?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Liten matboks med rom?Jeg syns de er veldig greie disse "vanlige" matboksene man selger i de fleste bokbutikker som har en skilledeler i midten. Kan det være noe? De er jo ganske så egentlig.
![]() |
#10 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Det er tid for Skolestart kampanjer, både Coop og Norgesgruppen (bl.a. Meny, Spar og Kiwi) deler ut gratis matbokser med romdelere.
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Liten matboks med rom?Coop extra deler ut røde matbokser med skillevegg, plass til en yoghurt eller litt grønnsaker/frukt ved siden av skivene. Sist redigert av Svampe : 29-08-11 kl 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Vaklende
|
![]() Sv: Liten matboks med rom?Den jeg fikk¨på Mega var veldig genial syntes jeg, for det var skillevegg, men du kunne også ta ut den ene delen. :lett å begeistre: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Liten matboks med rom?Jeg mener på denne. Mulig den er fra Norgesgruppens butikker.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Liten matboks med rom?Den må jeg se etter. De skal ha den på kiwi altså?
![]() |
#17 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Liten matboks med rom?Jeg kjøpte matboks på Nille - to bokser, en liten og en stor - i den får vi to skiver, en boks yoghurt og den lillematboksen som har frukt/grønt etc. Fin-fint altså. (og billig, ikke minst)
![]() |
#19 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liten matboks med rom?Jeg kjøpte denne i fjor, fra www.sprell.no og er kjempefornøyd. Den har et rom man kan ta ut, det går akkurat en yoghurt oppi rommet, eller frukt : |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
maler
|
Disse har vi også, men jeg synes de er litt upraktiske, det rommet man tar ut er akkurat for lite eller akkurat for stort alt ettersom. Men de er solide og fine.
![]() |
|
|