|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Fine vårsko til gutt?Siden jeg fikk så mye flotte tips i vårjakketråden min, prøver jeg meg på en med sko også. Jeg vil ha noen fine vårsko til sønnen min på to år. Han bruker str. 25/26 og jeg vil ha noen som er brede over tærne, litt sånn fotformskofasong. Er veldig glad i skoene til See Kai Run (se eksempel under), men kan hende de er knappe i år. Største størrelsen er 25,5
|
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Fine vårsko til gutt?Oj oj oj.. De siste der var Fantastiske |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Fine vårsko til gutt?Jeg fant dem på www.filabel.dk |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fine vårsko til gutt?
Nei, 9 er 25,5. Hvertfall i følge de sizechartene jeg har sett. Må dobbelsjekke. Må måle foten hans i morgen, jeg har jo en søster i Danmark som kan ta dem med hjem til påske. Flott at du fant den nettbutikken! De har dem på frosk i hagen også, by the way. Har ikke sjekket priser der.
Sist redigert av Tallulah : 14-03-07 kl 23:51. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fine vårsko til gutt?Vet ikke hvor du bor, men på Pom D'api i Bogstadveien har de utrolig fine barnesko
|
|
|
#8 |
|
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fine vårsko til gutt?:abbonerer: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veldig kule sko, Glitter. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Fine vårsko til gutt?Pedoodles er jo helt utrolig søte, og de er bra for barneføtter. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Nå har jeg målt foten til Lille B med strømpebukse på. Da er den 16 cm. I vintersko har han 26 og de har han god plass i ennå. Iflg. See Kai Run passer den største størrelsen deres til en fot på 15,5 cm. Så det må være en knøtteliten størrelse. Æsj.
|
|
|
#13 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Fine vårsko til gutt?Vil bare si at man ofte kan tjene noen kroner på å kjøpe seekairunsko fra amerikanske siter.
|
|
|
#14 |
|
Dramaqueen
har du noen linker? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Fine vårsko til gutt?Ikke i hodet, nei. Men om man går inn på www.seekairun.com, så er det linker til internettbutikker der. Jeg fant hvertfall et par sko på en av de som kom på ca 300 inkludert shipping, mens de på den danske siden koster 360 uten shipping. En av de nederste linkene på linkesiden.
|
|
|
#16 |
|
Dramaqueen
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Takk for tips. Jeg regnet litt på det og fant ut at det ville bli billigere å bestille til min søster i Danmark og på den måte slippe porto og toll.
|
|
|
#18 |
|
Dramaqueen
Det gjør jeg med veldig mye jeg bestiller, bare at jeg bestiller det til min bror i Danmark. Han tar med seg når han kommer hjem. Det er temmelig genialt. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Fine vårsko til gutt?Kan jeg også få et søsken i Danmark, eller? De bestilles hvor?
|
|
|
#20 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fine vårsko til gutt?Jeg har handlet SeeKaiRun herfra: http://www.comfykid.com/See-Kai-Run.htm. Jeg kjøpte slike sko til Lillesøster i fjor vår. Min erfaring er at de er store i størrelsen, og veldig vide. Det sto på siden deres at de har endret litt på skostørrelsene denne sesongen. |
|
|
|
![]() |
|
|