Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fine vårsko til gutt?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-07, 22:19   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine vårsko til gutt?

Siden jeg fikk så mye flotte tips i vårjakketråden min, prøver jeg meg på en med sko også. Jeg vil ha noen fine vårsko til sønnen min på to år. Han bruker str. 25/26 og jeg vil ha noen som er brede over tærne, litt sånn fotformskofasong. Er veldig glad i skoene til See Kai Run (se eksempel under), men kan hende de er knappe i år. Største størrelsen er 25,5

Liker også Pom d'Api. Hvor kan jeg finne andre kule sko?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 23:21   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine vårsko til gutt?

Camper har også en barnekolleksjon.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 23:26   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Oj oj oj.. De siste der var Fantastiske Helt i ztjernestilen. Og: sånn flaks! Han har ingen vårsko enda. Hvor får jeg kjøpt dem og hvordan er størrelsen?

Beklager å avspore/kuppe/komme med lykkeutbrudd, jeg skal holde øynene åpne for kule sko i større størrelser også altså *lover*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 23:29   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fant dem på www.filabel.dk

Men glitter, de går jo opp til 26 da?

Gammel 14-03-07, 23:43   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg fant dem på www.filabel.dk

Nei, 9 er 25,5. Hvertfall i følge de sizechartene jeg har sett. Må dobbelsjekke. Må måle foten hans i morgen, jeg har jo en søster i Danmark som kan ta dem med hjem til påske. Flott at du fant den nettbutikken! De har dem på frosk i hagen også, by the way. Har ikke sjekket priser der.

Sist redigert av Tallulah : 14-03-07 kl 23:51.
Gammel 14-03-07, 23:57   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Frosk i hagen hadde ikke den oransje og brune varianten ettersom jeg kunne se.

Gammel 15-03-07, 11:11   #7
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Vet ikke hvor du bor, men på Pom D'api i Bogstadveien har de utrolig fine barnesko

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 11:17   #8
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

:abbonerer:

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 11:20   #9
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Siden jeg fikk så mye flotte tips i vårjakketråden min, prøver jeg meg på en med sko også. Jeg vil ha noen fine vårsko til sønnen min på to år. Han bruker str. 25/26 og jeg vil ha noen som er brede over tærne, litt sånn fotformskofasong. Er veldig glad i skoene til See Kai Run (se eksempel under), men kan hende de er knappe i år. Største størrelsen er 25,5

Liker også Pom d'Api. Hvor kan jeg finne andre kule sko?

Veldig kule sko, Glitter.
Eg har heilt svarte (også sålen) Converse til Lille A. Han elskar dei!

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 19:22   #10
Sultana
Fullverdig medlem

Sultana sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sultana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Pedoodles er jo helt utrolig søte, og de er bra for barneføtter.
Sjekk disse:

eller hva med bowling-modellen?

http://www.pedoodles.com/section.php/12/0/
Finnes også noen på www.alexi.no

Sultana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 20:35   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Nå har jeg målt foten til Lille B med strømpebukse på. Da er den 16 cm. I vintersko har han 26 og de har han god plass i ennå. Iflg. See Kai Run passer den største størrelsen deres til en fot på 15,5 cm. Så det må være en knøtteliten størrelse. Æsj.

Men de røde pedoodles'ene var kjempesøte, jeg tror vi kanskje går for dem. Hvis vi ikke finner noe annet. Kan jeg få kjøpt Pom d'Api på nett, jeg har så mye å gjøre at jeg rekker ikke en tur i Bogstadveien er jeg redd.

Gammel 16-03-07, 11:12   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg har bestilt de kremfargede til Benjamin, og passer de ikke får jeg selge dem videre eller returnere dem. De var jo så fine! Zol, hvilken størrelse skal du ha?

Gammel 16-03-07, 11:17   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vil bare si at man ofte kan tjene noen kroner på å kjøpe seekairunsko fra amerikanske siter.

Gammel 16-03-07, 11:19   #14
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Vil bare si at man ofte kan tjene noen kroner på å kjøpe seekairunsko fra amerikanske siter.

har du noen linker?

Jeg bar digger de skoene og i dag skal jeg måle foten til Pandagutten og se om jeg kan bestille slike.

Gammel 16-03-07, 11:21   #15
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke i hodet, nei. Men om man går inn på www.seekairun.com, så er det linker til internettbutikker der. Jeg fant hvertfall et par sko på en av de som kom på ca 300 inkludert shipping, mens de på den danske siden koster 360 uten shipping. En av de nederste linkene på linkesiden.

Gammel 16-03-07, 11:22   #16
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Standard

Ikke i hodet, nei. Men om man går inn på www.seekairun.com, så er det linker til internettbutikker der. Jeg fant hvertfall et par sko på en av de som kom på ca 300 inkludert shipping, mens de på den danske siden koster 360 uten shipping. En av de nederste linkene på linkesiden.

Gammel 16-03-07, 11:22   #17
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Takk for tips. Jeg regnet litt på det og fant ut at det ville bli billigere å bestille til min søster i Danmark og på den måte slippe porto og toll.

Men jeg bestiller aldri fra norske sider, Frosk i Hagen hadde lagt inn en voldsom gevinst.

Gammel 16-03-07, 11:25   #18
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg regnet litt på det og fant ut at det ville bli billigere å bestille til min søster i Danmark og på den måte slippe porto og toll.

Det gjør jeg med veldig mye jeg bestiller, bare at jeg bestiller det til min bror i Danmark. Han tar med seg når han kommer hjem. Det er temmelig genialt.

Gammel 16-03-07, 11:26   #19
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Kan jeg også få et søsken i Danmark, eller? De bestilles hvor?

Gammel 16-03-07, 11:27   #20
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har handlet SeeKaiRun herfra: http://www.comfykid.com/See-Kai-Run.htm. Jeg kjøpte slike sko til Lillesøster i fjor vår. Min erfaring er at de er store i størrelsen, og veldig vide. Det sto på siden deres at de har endret litt på skostørrelsene denne sesongen.

Jeg liker også Pedoodles veldig godt. Lillesøster brukte slike i hele fjor sommer. Hun likte dem veldig godt, og så enkle å ta på at selv en ettåring greier det selv.

Saint: Finner jeg barneskoene til Camper på nettet? Hvor?

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.