|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kjøpe bil som har gått myeNoen som vet hvordan det er å kjøpe en diesel bil som har gått 400 000? Mener jeg har hørt at det ikke gjør noe med diesel biler, men vet ikke om det stemmer. Er det riski? Noen som vet?
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kjøpe bil som har gått myeJeg vet hvertfall at jeg aldri ville gjort det, men så kjøper ikke jeg biler som har gått mer enn 100.000, uavhengig av drivstoff.
![]() |
#3 |
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe bil som har gått myeDieselmotorer tåler vel kilometerene bedre enn bensinbiler, men 400 000 var jo VELDIG mye, da... Jeg tenker som så at det er mye annet enn motoren som gjerne også kan gå på en bil som er kjørt så mye, så jeg ville nok vært en smule skeptisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Sv: Kjøpe bil som har gått myeJa, var kanskje det jeg var redd for
![]() |
#6 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe bil som har gått myeKommer heeeelt an på biltypen, samt også alder her vil spille inn - det er forskjell på en gammel bil gått 400k og en bil som har blitt langkjørt og da gått 400K. Så kommer det videre an på hva som har skiftet, og det igjen må sees opp i mot biltypen.
![]() |
#7 |
![]() Sv: Kjøpe bil som har gått myeBilen er en 2004 peugeot 807, så den er jo egentlig ikke så ny. Men den så veldig bra ut da
![]() |
#8 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe bil som har gått mye807 er ikke akkurat kjent for kvalitet, og en som har gått såpass langt hadde nok i hvert fall jeg styrt laaangt unna....
![]() |
|
|