Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Pepperkaker!!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-07, 21:33   #1
Soffers
Kontrollfreak

Soffers sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Soffers er litt kul
Stort smil

Pepperkaker!!

Neida, vi har ikke igjen fra jula som var, og vi har ikke forberedt oss på jula som kommer heller. Men kommentaren kom spontant fra Vesla som fikk blodpudding til middag i dag! Er ikke så ofte vi har det, så hun husker nok ikke sist hun spiste det heller.
Men så begynte jeg å tenke - er det egentlig sunt? Er det så mye jern i det som jeg innbiller meg? Og hva slags tilbehør kan man egentlig lage? Jeg fikk servert det med ris og sirup på som unge, men har byttet ut sirupen med bringebærsyltetøy i voksen alder. Det er faktisk veldig godt! Har lest i kokebok at man kan koke potet til og servere med bacon, men det blir helt feil i mine ører.
Mange blir nok kvalme av både sånt og lungemos, det siste har jeg aldri smakt, men jeg syns faktisk blodpudding og klubb og sånt er godt jeg.

Mini '05 - med spesielle behov
Soffers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 21:35   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pepperkaker!!

Vi hadde det i går! H elsket det (21 mnd), E likte det ikke (4,5 år). Ikke så sunt med vårt tilbehør ihvertfall... Makaroni. Lillebror fikk ikke sukker på, men det fikk jeg

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:43.