|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Restaurantbesøk på Gartnerøy - anbefaling!! (Stavanger)I kveld har jeg vært på et helt fantastisk sted!! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
tankefull
|
Sv: Restaurantbesøk på Gartnerøy - anbefaling!! (Stavanger)Der har jeg også vært for et par år siden. Det er fantastisk flott der ute. Jeg var ikke videre imponert over maten etter hva jeg kan huske, men det er mulig vi var uheldige. Vi spiste forresten lunsj, ikke middag der. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Sv: Restaurantbesøk på Gartnerøy - anbefaling!! (Stavanger)Det er et nydelig sted!
|
|
|
#4 |
|
Javel
|
Sv: Restaurantbesøk på Gartnerøy - anbefaling!! (Stavanger)Der har jeg vært flere ganger, og det er knallfint. Synd det er litt dyrt ellers hadde det nok blitt mange flere turer.
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Restaurantbesøk på Gartnerøy - anbefaling!! (Stavanger)
Helt enig,, det er utrolig hva de får til å gro på den øya.
|
|
|
#8 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Restaurantbesøk på Gartnerøy - anbefaling!! (Stavanger)Der har jeg også vært. Hagen er fantastisk, maten mindre bra. Vi var et veldig stort selskap, så det kan ha innvirket på kvaliteten på det som ble servert. Men sommernatt, vin og gitarklimpring gjør at det med maten ikke blir et stort poeng. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Restaurantbesøk på Gartnerøy - anbefaling!! (Stavanger)Der var vi i mai og spiste middag. Nydelig mat og flott anlegg.
|
|
|
|
#10 |
|
|
Ja, jeg hadde veldig gjerne være litt sosial, men denne gangen gikk det i ett. Men jeg skal tilbale da, kan se ut som det blir noen turer fremover |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Restaurantbesøk på Gartnerøy - anbefaling!! (Stavanger)Det er et nydelig sted. Har vært der mange ganger i jobbsammenheng. Har også god erfaring med maten, både i små og store grupper. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
I endring
|
Sv: Restaurantbesøk på Gartnerøy - anbefaling!! (Stavanger)Jeg har bestemt at vist han der samboeren min noen gang går med på å gifte seg så er det der vi skal gjøre det.
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Restaurantbesøk på Gartnerøy - anbefaling!! (Stavanger)Der var jeg i fjor, og jeg husker kokken, ja.
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Restaurantbesøk på Gartnerøy - anbefaling!! (Stavanger)Det er jo det de gjør i alle parker og anlegg i Oslo også, da Polyanna, spredd gjennom hele byen |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Restaurantbesøk på Gartnerøy - anbefaling!! (Stavanger)Ja, det er helt fantastisk der ute og veldig bra mat.
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Restaurantbesøk på Gartnerøy - anbefaling!! (Stavanger)Ja, det er sant, m^2, men akkurat her syns jeg det ble litt MYE, rett og slett, uten at jeg vet her hvorfor.
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
|
![]() |
|
|