|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Avviser du barn som ringer på?2.klassingen har besøk av en gutt på trinnet. Gutten har aldri vært her før, er litt sjenert og nå er de godt i gang med legoen! Guttene har egentlig aldri lekt sammen på skolen heller, de fant bare ut at i dag skulle de besøke hverandre og bli litt kjent!!!! :-) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Avviser du barn som ringer på?Jeg ville sagt at det ikke passet i dag.
|
|
|
#6 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avviser du barn som ringer på?2. Sagt at det ikke passet i dag.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Avviser du barn som ringer på?Jeg ville sagt at det ikke passer. |
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Avviser du barn som ringer på?Synes det er så vanskelig når kompisen i nabohuset alltid kommer når gutten vår har besøk. Virker som om han står i vinduet og følger med. Han er her alltid, hver dag stort sett. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Avviser du barn som ringer på?Ungene får administrere seg selv, men jeg kan finne på å si nei til å ha store gjenger inne fordi jeg selv ikke vil. |
|
|
|
#11 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Avviser du barn som ringer på?Det har hendt jeg har sagt at det ikke passer om det dukker opp barn på døra og Guttungen er i veldig god lek med andre kompiser. Det har noe med å vite hvilke barn som omgås bedre sammen enn andre. Jeg vet f.eks at en kombinasjon av gutter er oppskriften på kaos og krangel, og det hender jeg ikke orker det styret akkurat der og da.
|
|
|
#13 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avviser du barn som ringer på?Jeg avviser aldri. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nå også i farger
Sv: Avviser du barn som ringer på?
Det kan vi også, men det blir noe helt annet syns jeg. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Avviser du barn som ringer på?Vi har samme problemstilling her, og enn så lenge har jeg ikke avvist nabogutten helt. Han kommer stort sett på døra hver dag og så er de enten her eller der.
|
|
|
#16 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avviser du barn som ringer på?I din situasjon hadde jeg sagt at det ikke passet. Prøver å aldri avvise, for det er ikke så ofte det kommer unger her.
|
|
|
#17 |
|
Flax
Hvor: Bergen
Sv: Avviser du barn som ringer på?Vi sier igrunnen aldri nei. Om det blir konflikter, eller de ikke klarer å løse hvordan de skal leke, så prøver vi heller å hjelpe dem med det.
|
|
|
#18 |
|
Drømmer
|
Sv: Avviser du barn som ringer på?
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Avviser du barn som ringer på?Jeg avviser nesten aldri. Men så er det sjelden vi har konflikter, her er huset stort sett fylt med unger hver eneste dag. Hvis vi skal noe så sier jeg jo at det ikke passer. Også har jeg sagt nei til nabojenta en del ganger når ingen av ungene er hjemme, hvis jeg først har barnefri vil jeg helst ikke ha andres barn på besøk. |
|
|
|
![]() |
|
|