Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Noen som har spist pekingand på Mr. Hong?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-11, 15:41   #1
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Noen som har spist pekingand på Mr. Hong?

Er det noen her inne som har spist denne retten: http://www.mrhong.no/meny/mat/hovedr...d-ala-chef-zen

Jeg skal spise på Mr Hong i løpet av måneden, og lurer på om jeg skal bestille den. Jeg har vært to gang i Kina og har spist nydelig Peking and der. Jeg er selvsagt redd for å bli skuffet, kanskje det er tryggere å gå for den vanlige kylling Gang bao som jeg pleier å kjøpe?

Noen som har smakt Peking-anden?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 16:44   #2
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har spist Pekingand på Mr Hong?

Ingen som har spist der?

Gammel 05-09-11, 16:46   #3
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har spist der. Det var helt ok. Kan ikke sammenlignes med den pekinganden jeg har fått i Asia, men i forhold til andre steder i Norge synes jeg det var godt. - Og mye bedre en klassiske, "norske" kinamatretter som svømmer i smaksforsterket saus.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 16:47   #4
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også spist pekingand i Kina noen ganger. Som alltid med kinesisk så klarer ikke norske kinesiske restauranter å hamle opp med kinesisk kinesisk (and på fatet uten at hodet er med, hvah!?), men de gangene jeg har spist det i Norge har det vært veldig godt. Jeg har ikke spist retten på Mr. Hong, da.

Gammel 05-09-11, 17:51   #5
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Nei det er klart det ikke kan samenliknes med det man får i Asia, det hadde jeg ikke forventet meg i det hele tatt, men jeg lurte på om det var ok. Så nemlig en vurdering fra 1997 der de fikk helslakt, men regner med at de har kommet seg siden da
Tror jeg går for det- frister ikke så masse med sånn anen type kinarestaurantmat.
Jeg hadde ikke ønsket å gå på mr. Hong, hadde jeg fått bestemme hadde det blitt Dinner.

Takk for svarene

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.