|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Spinnoff - Din arbeidstidJeg leser i tråden om når folk kommer hjem, og forundres over hvor tidlig hjemme folk er.
![]() |
![]() |
#2 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidVi jobber fra 8-16 hver dag (lærere). I tillegg har vi en del som gjøres på kveldstid, i helger og i ferier. Siden vi bor rett i nærheten av både jobbene våre og barnehagen, er vi hjemme ca 16.15.
![]() |
#3 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidMannen jobber 8-16 på vanlige dager.
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg er hjemmeværende, og gubben har fleksitid. Han jobber 6.30 til 14.30. Noen dager jobber han 6.30 til 15, og kan avspasere den halvtimen senere en gang. Han kjører jo utenom rushtiden og bruker 15 minutt til/fra jobb.
![]() |
![]() |
#5 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg jobber fra 0700 til 1450, pluss noe kveldsarbeid. Jeg er hjemme kl 16, med barnehagebarnet. Jeg jobber mye når jeg reiser, og sitter vanligvis lenge på jobb en ettermiddag i uka.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg er hjemme rundt 16.30 (som er samme tidspkt. bhg og sfo stenger) om jeg drar fra jobb litt over kl. 15. Møkkatrafikk ...
![]() |
#7 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidVi har også fleksitid, men klarer likevel ikke komme så fryktelig tidlig hjem. Det tidligste jeg klarer når jeg skal hente og levere ungene og jobbe åtte timer i mellom der er 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Helt konge
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg har fleksitid og betalt lunsjpause, så arbeidsdagen er på 7,5 time. Jeg kjører til jobb og på grunn av trafikken, og ønsket om at ungene skal få kortere dager på skole/barnehage, velger jeg å starte på jobb kl 7 de fleste dagene. Da er jeg ferdig på jobb kl. 1430 og dermed er jeg relativt tidlig hjemme og får noen timer sammen med ungene på ettermiddag og kveld. Mannen i huset har også flexitid, han er den som stort sett leverer på morgenen og dermed kommer han hjem i 17-1730 tiden. Jeg har i snitt en dag i uka hvor jeg jobber lenge, type 10-12 timer, og dermed avspaserer jeg ofte noen timer på fredager, så da er vi hjemme i 14-tiden. Sist redigert av Heiko : 06-09-11 kl 08:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg er veldig heldig. Jeg jobber 7 timer hver dag, noe som tilsvarer 93,33% stilling. I tillegg har jeg fleksitid, og utvidet kjernetid. Jeg må være på jobb mellom ti og to, men ut over det kan jeg styre mye selv. Jeg kan også jobbe opp til fem timer på lørdager. Men jeg kan ikke jobbe hjemmefra pga sensitive opplysninger.
![]() |
#10 |
villende
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidVi har fleksitid og mulighet for hjemmekontor. Jeg har dessuten sommertid og opparbeider meg en del avspasseringstimer på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg kan forsåvidt legge til at det er ikke noe problem å gå tidligere en dag om det er nødvendig, jeg jobber uansett nesten hver kveld og har et timeregnskap som ikke akkurat går i minus, og jeg er veldig glad for at jeg har den muligheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJobber 100%, er på jobb 7.30 og går 15.30. Har 7 minuttter reisevei med bil, mot køen begge veier.
![]() |
#13 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg er på jobben til 16.30 på onsdag som er den store møtedagen - da er jeg hjemme 17.00. De andre dagene drar jeg fra jobb 15.30 og er hjemme etter å ha hentet barn kl. 16.00. Mannen er hjemme kl. 17.00, noen ganger senere.
![]() |
#14 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg lurer også på det. Jeg har arbeidstid som deg, og med 25 minutter på toget, og 15 minutter å gå til og fra toget, så er jeg hjemmefra i nesten 10 timer daglig.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidMannen jobber fra 8.30-15.30 og jobber rett ved siden av skolen til eldste. Han bruker 5 min på å komme hjem. Jeg jobber fra 8-15 sånn ca, en dag lenger. Bruker ca 15 min hjem fra jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg jobber turnus: Stort sett er alle dagvaktene mine fra 7.00-15.00 og kveldsvaktene mine fra 14.45-22.30. Pr i dag er det lite variasjon på vaktene men det er varslet turnusendringer så jeg vet ikke hva som skjer etterhvert.
![]() |
#17 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg har ca 33,5 timer i uka bundet på jobben. Jeg starter 8.15, og slutter tidlig noen dager og sent andre dager. I tillegg har jeg 10 timer som jeg styrer med selv. Der tar jeg noe på jobben om morgenen (ca 2 timer fordelt utover i uka), noe på jobben etter bundet arbeidstid (varierer med arbeidsmengde, men som regel minst 2-3 uketimer), og resten + det ekstra som måtte trenges for å bli ferdig hjemme om kvelden og i helgene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidNormalt reiser jeg hjemmefra ca syv og er hjemme igjen en gang mellom halv fem og seks, eller seinere. Noen ganger er jeg hjemme tidlig, men da må jeg jobbe hjemmefra. :nektet å svare i den andre tråden: |
![]() |
![]() |
#19 |
heimføing
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg lurte også på det samme som Tjorven. Jeg har "alltid" hatt jobb 8-16. Bortsett fra i sommer da jeg var vikar på et kontor som stengte 15 og det var jammen deilig med den ekstra timen fri på ettermiddagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg jobber i det offentlige og har arbeidstid 8-15 om sommeren og 8-15.45 om vinteren. Jeg er hjemme med jentene til de går på skolen og kommer derfor sjelden før 8.30. Jeg opparbeider meg plusstid ved å ha noen lange dager innimellom og ved å jobbe hjemme om kvelden. Vanligvis går jeg fra jobb ca kl. 16. Ettersom mine barn er skolebarn og går hjem selv så kan jeg da være hjemme ca kl. 16.30. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|