|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Hvor finner jeg balansebrett?... Sist redigert av Slettet bruker : 12-11-12 kl 12:21. |
|
|
|
#2 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg balansebrett?Vet ikke riktig hva du mener - altså hvilken type du er ute etter. Men dette har de på sportsbutikker. Mener jeg har sett det på flust.no også, hvis du har trumfkort. Det var vel en slik balansepute. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor finner jeg balansebrett?... Sist redigert av Slettet bruker : 12-11-12 kl 12:21. |
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor finner jeg balansebrett?... Sist redigert av Slettet bruker : 12-11-12 kl 12:21. |
|
|
|
#7 |
|
Vaklende
|
Sv: Hvor finner jeg balansebrett? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg balansebrett? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Vaklende
|
Sv: Hvor finner jeg balansebrett?Her er det også stort utvalg, de sender kjapt og greit; |
|
|
|
|
|
#11 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor finner jeg balansebrett?Enklere liv har vel også, har i alle fall hatt all den tid vi kjøpte til pappa der for en tid tilbake.
|
|
|
#12 |
|
Vaklende
|
Sv: Hvor finner jeg balansebrett?
Nå har jeg ikke F5-et, men Adrienne har jo helt rett. De har blant annet denne: |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
|
![]() |
|
|