Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Charternovise trenger tips!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-11, 15:25   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Charternovise trenger tips!

Vi har lovet snuppa sydentur neste år..
Hun har mast lenge nå, og vi har funnet ut at det året pjokken blir 4 skal vi ta en tur, og det blir han jammen neste år.

Det vi har snakka om er å reise i midten av mai (helt greit at 17.mai går med til tur), for da blir det ikke mange dagene å ta fri snuppa på skola heller.

Men hvor drar man?
Direkte fra Trondheim?

Jeg tror det kommer til å bare bli oss. Hadde vi blitt flere ville vi kanskje vurdert å leie hus et sted eller noe sånt. Men nå tror jeg vi går for reinspikka chartertur med barnefokus

Helst ikke så lang reisevei.

Og vi trenger ikke overstige 20" med særlig mye.
Og jeg vil gjerne ha 1 soverom i tillegg til oppholdsrom.

Help me out!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 15:28   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charternovise trenger tips!

Jeg har vært på Rhodos en gang, med min søster.
Og så har jeg og mannen vært i Puerto Rico en gang, og så har jeg og søs med menn vært på Tenerife (). Da var jeg gravid og syk, så jeg har dårlige minner derfra
Men jeg har ikke reist med barn.

Gammel 07-09-11, 15:28   #3
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sjekk ut sunwing eller et sungarden senter. Vi bodde på startour sitt badelandhotell paradise Lago taurito med show for barna på kveldene, gran canaria. Likte oss godt der. Samt sunwing resort og spa side beach var bra!

Gammel 07-09-11, 16:15   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så tidlig i sesongen ville jeg reist til Kanariaøyene, Kypros, Egypt eller Tyrkia. Sunwing er bankers.

Gammel 07-09-11, 16:24   #5
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Anbefaler direktefly, ja - mye enklere. Vi var på Alcudia, Mallorca i sommer, du kan jo sjekke temperaturene der i mai? Utrolig barnevennlig både på restauranter, hoteller og øvrig tilbud.

Gammel 07-09-11, 16:35   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg anbefaler ikke Mallorca i mai. For kaldt både på land og i vannet foreløpig da. Selv sent i mai. I alle fall for meg som vil har det bankers med sol og sydenvarmt både dag og kveld når jeg først drar til syden, samt gode badetemperaturer om det ikke er oppvarmet basseng.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 16:55   #7
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Vi var på Rhodos i mai for to år siden. Syns det var litt for kaldt. Helt greit men godt at vannet er litt varmere og litt varmere om kvelden.

Gammel 07-09-11, 17:03   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mallorca er veldig lite værsikkert i mai, og det er kaldt i sjøen. Selv juni er i tidligste laget så langt vest i Middelhavet. Så tidlig som mai ville jeg satset på Kypros eller Tyrkia.

Gammel 07-09-11, 17:17   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Takk takk.
Jeg kjenner jeg har litt angst allerede

Gammel 07-09-11, 17:20   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bulgaria?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 17:20   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Gammel 07-09-11, 18:34   #12
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du drar direkte fra Trondheim, noe annet er pes. Østersund kan kanskje være et alternativ for deg. Og når du skal dra såpass tidlig bør du satse på noe som ligger langt sør. Jeg var på Kypros i de tidene i år med guttene og for meg var det perfekt, temperatur ala en god norsk sommer. Alternativ kan være rhodos, Tyrkia, Egypt om du tør eller kanariøyene.

Gammel 07-09-11, 18:39   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungene ønsker seg Lollo&Bernie-ferie til neste år. Det betyr Sunwing Resort. Jeg er enig i at det er en alldeles ypperlig ferieform hvis man ikke plages av å være omgitt av andre skandinaver.

I mai ville jeg reist til Kypros eller Egypt.

Gammel 07-09-11, 19:13   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Norsk sommertemp er helt Supert for meg

Gammel 07-09-11, 19:40   #15
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi var der siste uka i mai i år, og da var det typisk 20 grader om morgenen, opp mot 27-28 grader på dagtid og så ned mot 20 igjen på kveldstid. Frosne meg måtte da ha på en tynn cardigan da vi spiste middag og så på underholdning (det var en sval bris), ungene syntes det var helt unødvendig med annet enn t-skjorte.

Gammel 07-09-11, 19:43   #16
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte å foreslå Mallorca også. Eller så har vi vært i Tyrkia ( side) to år på rad og synes det er veldig ok.

Gammel 07-09-11, 19:47   #17
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sunwing Side i Tyrkia er helt supert!

Du får en toroms Royal til 18.000 med avreise 15.mai!

Glimrende sted, virkelig!

Ta deg en titt

Gammel 07-09-11, 19:51   #18
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mitt forslag er Sunwing Sandy Bay på Kypros. Utmerket sted for charternoviser . Flott anlegg med mange basseng (og masse solsenger så du trenger sannsynligvis ikke kjempe for å finne en ledig seng), lekeplasser, Lollo & Bernie, kveldsunderholdning som ungene elsker og flotte strender rett utenfor anlegget. Kypros fordi det er mest værsikkert i mai.

Sunwing Side i Tyrkia er sikkert også et godt alternativ (har ikke vært der)

Gammel 07-09-11, 19:58   #19
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi var i Side (Sunwing resort) i fjor, og vil du ha Syden, varme og en relativt billig tur med Lollo og Bernie på kjøpet er det helt flott. Vi var ei uke og jeg kunne godt ha hatt ei uke til, men vi var slitne og ville bare bade, lese og spise. Det er ikke et sted jeg drar tilbake til for stedet sin del, men trenger jeg en sånn type tur til en grei pris kunne jeg nok ha gjort det.

Gammel 07-09-11, 22:39   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Bulgaria?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.