Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Skyn, servise fra Ikea

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-11, 21:42   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skyn, servise fra Ikea

Jeg var på Ikea i går og oppdaget ved en tilfeldighet et nytt servise, Skyn: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20176772

Jeg ble veldig begeistret, og siden vi ikke har hatt hvite tallerkener på årevis, og jeg har lyst på nye, så vurderte jeg å ta med meg noe hjem. Liker veldig godt designet og det virker solid i kvaliteten. Men til min (Ikea-)forskrekkelse så jeg at en tallerken koster hundre kroner, og det er faktisk de minste frokosttallerknene! Større tallerkener koster enda mer. Nå betaler jeg gjerne for fint design, altså, men Ikea? Der alt er nesten gratis?

Hva kommer dette av? Er det tallerknenes svar på Stockholmserien, altså et litt mer "ekslusivt alternativ", eller hva de nå markesfører det som?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 21:56   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skyn, servise fra Ikea

Jeg lyver, ser jeg nå når jeg dobbeltsjekket. Asjettene koster 129 for to, det er middagstallerknene (de minste?) som koster 198 for to.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 00:41   #3
sonata
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 57
sonata har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skyn, servise fra Ikea

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg var på Ikea i går og oppdaget ved en tilfeldighet et nytt servise, Skyn: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20176772
Nå betaler jeg gjerne for fint design, altså, men Ikea? Der alt er nesten gratis?

Det var før det. Prisene har steget betraktelig på en rekke ting de siste årene. Nå selger de til og med håndknyttede persiske tepper for mange tusen kroner. Mange ting er faktisk billigere på Bohus og Skeidar om dagen!

sonata er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 08:56   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skyn, servise fra Ikea

Opprinnelig lagt inn av sonata, her.

Det var før det. Prisene har steget betraktelig på en rekke ting de siste årene. Nå selger de til og med håndknyttede persiske tepper for mange tusen kroner. Mange ting er faktisk billigere på Bohus og Skeidar om dagen!

Joda, men kanskje det har noe med kvaliteten å gjøre? Altså, at de har begynt med et nytt kvalitetskonsept på enkelte varer? Eller?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 09:57   #5
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skyn, servise fra Ikea

Ja, IKEA har enkelte serier som er litt dyrere og har høyere kvalitet. Det virker som de bygger opp et mellomsegment, og jeg finner i alle fall mye i det som jeg ønsker å bruke penger på. Stilig design og fokus på gode materialer.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 09:57   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skyn, servise fra Ikea

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Ja, IKEA har enkelte serier som er litt dyrere og har høyere kvalitet. Det virker som de bygger opp et mellomsegment, og jeg finner i alle fall mye i det som jeg ønsker å bruke penger på. Stilig design og fokus på gode materialer.

Ja, det er jeg tilhenger av. Helt klart. Er ikke akkurat imponert over kvaliteten på en del av de billigste varene.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no