|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Ødelagt stuelampe. Hvordan reparere / hva kjøpe i stedet?!Jeg har en sånn lampe ( i sølv) fra Bolia. Det beste jeg kan si om den er at den er pen-ish, utover det gir den helt elendig lys og ALLE over 175 som er på besøk hos meg klager over at de går rett i den, uansett hvordan jeg vrir og vender på den. (nå høres det ut som jeg har mye herrebesøk men det var ikke akkurat sånn ment |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
heimføing
|
![]() Sv: Ødelagt stuelampe. Hvordan reparere / hva kjøpe istedet?!Jeg aner ikke hva folk pleier å ha, men jeg har en stålampe som er en hvit plastkule oppå en rett stålstang. Men det jeg gjorde i tillegg, var å bytte ut den originale gulvbryteren med en dimmebryter kjøpt på Clas Ohlson. Jeg syns det er genialt, å kunne velge hvor mye eller lite lys jeg vil ha ut av den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Ødelagt stuelampe. Hvordan reparere / hva kjøpe i stedet?!Vi hadde samme problem som deg - mened glasskjerm så folk knuste den. Vi kjøpte en lignende med tøyskjerm og åpen topp på Bohus. Den henger høyere, gir bedre lys og om noen skulle stange i den gjør det ikke noe. Win win. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Ødelagt stuelampe. Hvordan reparere / hva kjøpe i stedet?!Vi har en stålampe og har i tillegg gått for mange små lamper på veggen og i vinduskarmene i stua, i stedet for én stor fra taket. Jeg er ikke så glad i hengelamper over salongen, så derfor har vi valgt å gjøre det slik i stedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Ødelagt stuelampe. Hvordan reparere / hva kjøpe i stedet?!Men hvis du vil ha en fin og ikke avskrekkende dyr hengelampe, som jeg tror kunne passe, så anbefaler jeg deg å kikke på Kartell sine FL/Y. Jeg får ikke linket til bilde fra iPaden, dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
![]() Sv: Ødelagt stuelampe. Hvordan reparere / hva kjøpe i stedet?!Spiller det noen rolle hva andre har, da? Hva liker DU? Det er jo du som skal leve med den, så det som avgjør. Personlig liker jeg ikke taklamper, i hvert fall ikke over sofabordet. De må henge såpass høyt for å ikke stange i dem ved f.eks. dekking/rydding av bordet at man mister sjarmen med å ha lampe over bordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|