|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Privatbil, jobbkjøring og autopassHer på vestlandet er vi omringet av dyre bompasseringer og ferger. Noen ganger i måneden bruker jeg min bil på besøk i forbindelse med jobben.
|
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Sv: Privatbil, jobbkjøring og autopassI vår jobb behøver vi ikke kvittering for bompenger, da de aller fleste jo har autopass. Da fører vi opp full pris for en bompassering. Det er jo rimelig lett å sjekke hva det koster å kjøre denne strekningen.
|
|
|
#3 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Privatbil, jobbkjøring og autopassDet vanlige er at du fører opp pris for enkeltpassering uten kvittering. Det fremgår jo også av reisebeskrivelsen at du må ha passert en bomstasjon.
|
|
|
#4 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Privatbil, jobbkjøring og autopassVårt reglement tilsier at vi fører opp enkeltpassering (full pris) uten kvittering. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Privatbil, jobbkjøring og autopassOkay, så da kan jeg foreslå at jeg skriver det på regningen uten kvittering? Som du sier så kommer det jo klart frem at jeg må ha passert bomring for å komme til stedet ja.
|
|
|
|
#6 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Privatbil, jobbkjøring og autopassVi trenger heller ikke kvittering for bompasseringer. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Privatbil, jobbkjøring og autopassSkattevesenet krever ikke dokumentasjon på bompasseringer siden de ikke er til å unngå, så uten kvittering pleier å gå fint ja. |
|
![]() |
|
|