Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kan jeg male med baby i hus?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-11, 15:13   #1
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan jeg male med baby i hus?

Vi pusser opp kjøkkenet, og har noen vegger vi må male. For å utnytte tiden best mulig hadde det vært fint å kunne male på dagtid, men da må babyen være med (i meitai på ryggen). Rent praktisk går det fint, har både ryddet ut av gamlekjøkkenet og demontert det mens han var med på ryggen min, men jeg er usikker på om det er greit å male med en baby i samme rom.

Sens kan jo brukes når man er gravid, kanskje den er grei? Egner den seg på kjøkkenet (i glansgrad 10)? Har ikke noe vegg ved koketoppen, men er et par andre vegger som helst burde være OK å få tørket av innimellom.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 16:13   #2
sonata
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 57
sonata har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kan jeg male med baby i hus?

Sens er vel blant de snillere typene, men jeg ville uansett ikke malt med babyen i rommet, og i hvert fall ikke med den på ryggen!

sonata er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 16:56   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg male med baby i hus?

På kjøkkenet vil du nok ha Lady Easy-clean eller hva den heter, så du kan tørke av veggene.
Den avgir en del mer gasser enn Sens.
Og Sens eller ei; jeg ville ikke malt med ungen på ryggen.

Jeg malte kjøkkenet vårt mens Knøtteliten sov.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 17:10   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg male med baby i hus?

Jeg hadde malt med baby sovende i et annet rom, men ikke på ryggen. Selv ikke med sens. Minimalt med avgasser, men veldig liten kropp.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 18:13   #5
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan jeg male med baby i hus?

Jeg malte mens hun sov, tror det er lurere.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 18:28   #6
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.995
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg male med baby i hus?

Jeg stemmer i med de andre; jeg maler ikke med baby i samme rom, selv om jeg for tiden også maler mens ungen sover. Selv ikke med sens og annen svanemerket maling.

Dog har han vært med på en god del av forberedelsene til malinga. Vasking og nedskruing er fin-fin underholdning for småttis på gulvet, ser det ut til.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 19:40   #7
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan jeg male med baby i hus?

Takk for alle svar.

Å male mens han sover er nok ingen god idé, da må det i så fall være nattmaling. Denne babyen sover nemlig ikke lengre enn 20 min på dagen hvis han må ligge alene og i ro. Men vi får se om pappaen kan ta noe avspasering fra jobb eller vi får invitert hit noen slektninger eller noe, så ordner det seg sikkert.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 20:12   #8
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg male med baby i hus?

Du får se etter en passelig jentunge i nabolaget og leie inn en trillepike

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no