Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Sofa fra Living

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-11, 16:20   #1
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sofa fra Living

Jeg har nevnt det før, men en god ting kan ikke nevnes for ofte, det er jeg sikker på at Living er enig i. For tenk, i dag skal vi få sofaen vår - kun 9 måneder etter at vi bestilte den! For en service, det skal de ha, selv om sofaen enda ikke har kommet, er jeg sikker på at det er riktig farge denne gangen. At vi først fikk lysegrå og deretter sort, når vi egentlig har bestilt brunsort, det skal jeg ikke mase for mye om. Egentlig er det jo bare bagateller, når jeg tenker meg om.

Tre ganger har mannen min vært hjemme fra jobb for å ta i mot sofa, for tidsapektet de gir er mellom kl 10 og kl 18. Klart at det er nokså lenge å sitte og vente, men de ringer vanligvis en time før de er her, snillingene. Tre ganger har han demontert sofa som skal ut og i dag skal han sette sammen sofa nummer 3.

Titt og ofte sender jeg en takknemlig tanke til Living for at jeg får bytte sofa så ofte, jeg er ganske sikker på at de har hatt gode hensikter med å feilbestille sofaen vår 2 ganger, men denne gangen er jeg overbevist om at det blir riktig. Jepp, i kveld skal vi sitte i sofaen vår - i riktig farge!
Living.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 16:32   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sofa fra Living

Alle gode ting er tre, er det ikke det de sier? Lykke til!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 17:42   #3
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sofa fra Living

Ja, da kom den. Festlige Living sendte oss en sort sofa en gang til. Med skade, riktignok, så litt forskjell var det jo. Da er det bare å sette sammen den sofaen vi har demontert igjen. Er det urimelig å kreve hele beløpet tilbake nå, tro? Utgangspunktet i desember var at vi reklamerte på en skinnsofa som hadde fått hull, da kunne vi velge å få ny sofa eller beløpet utbetalt. Gjett om jeg angrer på at vi valgte ny sofa.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 17:44   #4
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sofa fra Living

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Du allverden. Jeg tror jeg hadde sendt dem en mail og forklart at dette har medført endel tidssløsing og ekstraarbeid for dere. Ja, og så håper jeg at kvaliteten på Livingsofaen deres er ti hakk bedre enn vår.

Vi har vært i kontakt med dem hele tiden, men kontaktpersonen vår har egentlig sluttet å svare på telefonene våre, naturlig nok. Det blir vel ikke bedre etter dette.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 17:52   #5
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sofa fra Living


Er det mulig?! Må jo gå an å heve kjøpet nå

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 17:56   #6
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sofa fra Living



Å, nei.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 18:29   #7
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sofa fra Living

Ok, ikke kjøpe sofa på Living! *notert*

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 18:33   #8
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sofa fra Living

Problemet om vi får pengene tilbake, er at vi kjøpte både den første sofaen og den første "reklamasjonssofaen" på salg, dermed får vi ikke tak i en ny tilsvarende sofa uten å finne noe på salg.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 18:34   #9
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sofa fra Living

Hohoho, jeg ler hysterisk inni meg nå. På dette nivået burde de gi dere sofaen.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 20:06   #10
sonata
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 57
sonata har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sofa fra Living

Det slo dere ikke at det kanskje var lurt å vente med å demontere sofaen til den nye var vel i hus, da? Men gud for talentløse folk på Living! Jeg hadde mistet tålmodigheten for lenge siden.

Om jeg var dere nå ville jeg skrevet ny mail der jeg krevde pengene tilbake og en passende kompensasjon for tort og svie, for dette her er langt under akseptabel kundebehandling. Jeg ville samtidig sendt kopi til Tv2 Hjelper Deg. Min erfaring er at det pleier å hjelpe betydelig på vanskelige firmas motivasjon til å gjøre opp for seg.

sonata er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 20:09   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sofa fra Living

Wow, de er jo enda dårligere enn Skeidar!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 20:34   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sofa fra Living

Dette overgår mine villeste fantasier, altså.

Vi har også sofa fra Living, og bare så det er sagt: Jeg er veldig fornøyd med den. Litt startvansker var det riktig nok her også - to ganger fikk vi telefon om at det stoffet vi hadde bestilt, var utgått. Dermed løp det på noen ekstra uker, og jeg følte meg ganske så forfulgt på et tidspunkt, men det ble bra til slutt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 21:06   #13
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sofa fra Living

Opprinnelig lagt inn av sonata, her.

Det slo dere ikke at det kanskje var lurt å vente med å demontere sofaen til den nye var vel i hus, da? Men gud for talentløse folk på Living! Jeg hadde mistet tålmodigheten for lenge siden.

Om jeg var dere nå ville jeg skrevet ny mail der jeg krevde pengene tilbake og en passende kompensasjon for tort og svie, for dette her er langt under akseptabel kundebehandling. Jeg ville samtidig sendt kopi til Tv2 Hjelper Deg. Min erfaring er at det pleier å hjelpe betydelig på vanskelige firmas motivasjon til å gjøre opp for seg.

Jo, jeg til mannen at han ikke skulle demontere, men han er evig optimist, tydeligvis. Selv ble jeg ikke overrasket i det hele tatt.
Jeg har skrevet en sur, men bestemt mail der jeg nevner media og å gå høyere i systemet enn personen vi har hatt kontakt med. Vi får se.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 23:25   #14
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sofa fra Living

Søsteren min har reklamert to ganger på svære sofaer fra Living. Den typen som går rundt tre kanter av et bord. Hun har alle tre, de har ikke brydd seg med å ta de med.

Min medfølelse for øvrig.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 10:57   #15
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sofa fra Living

Vi har fått alternativer:
Beholde den sofaen vi har og få en mindre kompensasjon i form av gavekort på Living.
Bestille ny sofa, bestillingsgaranti dvs fargen skal bli riktig. Få en kompensasjon som er litt større, men fortsatt gavekort.
Heve kjøpet og få utbetalt beløpet.

Hvis vi kan få gavekortet på Home&Cottage går vi nok for alt 2, selv om jeg egentlig ikke har lyst. Alt 3 vil si at vi må ut på sofajakt og vi får ikke tak i tilsvarende sofa for beløpet, siden den var på tilbud. Uff, vanskelig!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 11:01   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sofa fra Living

Sleipt med gavekort. Dere burde få en kraftig reduksjon i prisen, rett og slett. Men jeg skjønner at man ikke vil ut på ny sofajakt, og hadde nok også valgt alt. 2

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 11:14   #17
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sofa fra Living

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Søsteren min har reklamert to ganger på svære sofaer fra Living. Den typen som går rundt tre kanter av et bord. Hun har alle tre, de har ikke brydd seg med å ta de med.

Min medfølelse for øvrig.

Jøss! Her har de vært veldig opptatt av å få med sofaene tilbake.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 14:59   #18
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sofa fra Living

Oppdatering: Vi var på Living i høstferien og bestilte ny sofa, tenkte det var best å møte opp personlig. I midten av desember ringte mannen min og lurte på om den kom snart. Jo, den var kommet for 2 uker siden, den, men de hadde ikke ringt eller sendt sms fordi det stod i ordren vår at vi IKKE skulle ringes eller meldes. Javel, da var det å få den hit da. Etter mye om og men nå etter julehelga, fikk vi i går beskjed at den skal komme i morgen kl 13. (underveis i prosessen ringte forøvrig en fra Living til mannen min og lurte på om han kunne skaffe transport til en sinna kunde ). I dag skal vi bort halv 5, gjett hvem som ringer NÅ og sier at sofaen er på vei? Joda, de bare sender den avgårde, uten å høre om det passer. Nå sa vi nei takk, vi har avtale om levering i morgen vi. Sikkert dumt, vi ser vel aldri noe mer til den sofaen...

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 15:39   #19
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sofa fra Living

Du store! Jeg synes dere fortjener en saftig kompensasjon etter dette. Så frustrerende! Håper inderlig dere får riktig sofa i morgen.

  Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 16:20   #20
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sofa fra Living

Himmel og hav!

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no