|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
Se resultatene: Finnes det lengre shampoo for fett hår? | |||
Ja, og jeg skal fortelle deg i tråden hva den heter og hvor du får kjøpt den |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
Ja, du kan kjøpe den på frisørsalong under betegnelsen "renseshampoo" |
1 | 5,00% |
Nei, vettu du hva. ![]() |
8 | 40,00% |
Dustepoll |
8 | 40,00% |
Deltakere: 20. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Finnes det sjampo for fett hår?Hvis du svarer ja i pollen, så si gjerne hvor du har kjøpt den i tråden.
![]() |
#2 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Finnes det shampoo for fett hår?Nisim. Det er forøvrig en sjampo for de som også mister endel hår da. Kjøpt på Ebay. http://www.ebay.com/itm/Nisim-Shampo...item3a66df9a35
![]() |
#3 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det shampoo for fett hår?Spørsmål: "Finnes det shampoo for fett hår?"
![]() |
#4 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Finnes det shampoo for fett hår?Jeg fant et råd i en tilsvarende tråd om å bruke Head and Shoulders, og jeg synes faktisk at den hjelper. Ellers så varierer jeg med dyr frisørshampo, anstrenger meg for ikke å vaske håret hver dag og skyller med kaldt vann på slutten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Finnes det shampoo for fett hår?Fant ingen svar som passer. Jeg vasker håret hver dag, så det er ikke fett, men det er jo derfor jeg gjør det. Neste morgen er det grisefett og ekkelt. Siden jeg var vasket håret hver dag i over tjue år, så gjør jeg bare det. Bruker helt vanlig shampo og ulike merker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Finnes det shampoo for fett hår?Hvis jeg vasker håret hver dag, så blir det bare fetere. På det mest ekstreme så var det fett om ettermiddagen når jeg hadde vasket det om morgenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det shampoo for fett hår?Svaret er shampoo. Shampoo er et produkt man bruker for å vaske fett ut av håret. Finnes i alle dagligvarebutikker, apotek, parfymeri samt en del andre plasser.
![]() |
#10 |
Leser
|
![]() Sv: Finnes det shampoo for fett hår?
"I gamle dager" (nå føler jeg meg som jeg er minst 100 altså!
![]() |
#11 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Finnes det shampoo for fett hår?Jeg har et tilleggsspørsmål, if I may. Jeg vasket håret hver dag i mange år og har nå i et halvt års tid forsøkt å la vær. I den naive tro at håret etterhvert ikke skulle trenge det. Men det ser ikke ut til å stemme. Så, kan man venne seg av å vaske håret hver dag og da etterhvert ikke få fett hår like fort som tidligere? Noen som har noe empiri på det?
![]() |
#14 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg har prøvd. Det ble bare enda eklere. Jeg gikk tilbake til vasking hver dag, det fungerer strålende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Leser
|
Ikke der jeg handler, men jeg handler shampoo (som jeg ser det blir antydet skrives shampo i tråden, er det også endret? Eller har jeg alltid tatt feil?
![]() |
#17 |
Sånn passe sane
|
Jeg vasker annenhver dag og bruker denne sprayen de dagene jeg ikke vasker. Fungerer veldig fint.
![]() |
#18 |
heimføing
|
![]() Sv: Finnes det shampoo for fett hår?Jeg handler også shampoo/shampo/sjampo (hah! der fikk du en variant til, skal vi bare kalle det hårvask heller? :humre) "bare på butikken", og nå kommer jeg til å glane litt mere før jeg handler neste gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
heimføing
|
![]() Sv: Finnes det sjampo for fett hår?- men sånn i forhold til orddelingen så tenkte jeg at det kunne være fordi det håret nå for tiden er fjernet på de fleste, men sånn ellers har man jo alltids dr. Greve. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Finnes det sjampo for fett hår?Du bruker shampoo med volumeffekt, det heter ikke fett hår lenger, det er fint hår eller tungt hår.
![]() |
|
|