Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Usikker isprinsesse i kjoledrama!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-07, 21:06   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Usikker isprinsesse i kjoledrama!

...

Sist redigert av Tussa : 14-08-08 kl 22:40.
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 21:09   #2
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Usikker isprinsesse i kjoledrama!

Belte kanskje?

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 21:10   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Belte kanskje?

Sånn nyrebeltesak? Er så redd for at kjolen blir for kort då.

Gammel 15-03-07, 21:11   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns du var kjempefin!
Belte vil bare dele deg på midten og få deg til å virke bredere enn du er. Syns jeg.

Mannen kan være telt selv.

Gammel 15-03-07, 21:13   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smalt belte da ihvertfall. Mjau hadde det sist jeg traff henne og det var fint!

Jeg synes også at kjolen er cool! Man ser jo at du er blitt tynn under.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 21:13   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv om du har slanket deg masse så kan du jo gå i klær som er litt vide en gang i blant, vel? Jeg syns du var fin i kjolen, jeg. Enig i at den blir for kort med belte. (Er ikke sånn veldig fan av de gedigne beltene som alle trer rundt seg nå for tiden...)

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 21:14   #7
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Må forresten seie at eg no i en alder av nesten 31 år drite i å vise mine lite slanke leggar.

Gammel 15-03-07, 21:14   #8
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Man ser jo at du er litt tynn under.

Ser forøvrig at froskeperspektiv på bilder aldri er flatterende.

Gammel 15-03-07, 21:15   #9
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Sånn nyrebeltesak? Er så redd for at kjolen blir for kort då.

Hups, det har du kanskje rett i. Ellers ser du flott ut i den altså, ikke telt, du har jo metervis med lekre bein under, de får du jo vist fram.

Hvor fikk du den kjolen forresten?

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 21:16   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og du vet om b-tasten!! BLITT skulle det stå! :kline:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 21:16   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns du var fin, jeg.

Gammel 15-03-07, 21:19   #12
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er flott, Haugtussa! Jeg ville ikke hatt belte ...

Gammel 15-03-07, 21:20   #13
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Hups, det har du kanskje rett i. Ellers ser du flott ut i den altså, ikke telt, du har jo metervis med lekre bein under, de får du jo vist fram.

Hvor fikk du den kjolen forresten?

Hennes. Metervis? Metervis??

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Og du vet om b-tasten!! BLITT skulle det stå! :kline:

Nåja.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns du var fin, jeg.

Takk!

Gammel 15-03-07, 21:28   #14
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syntes den var kjempe fin, og tror det hadde vært skikkelig kult med svarte, litt store smykker og armbånd til. Sølv kommer kanskje ikke helt til sin rett oppå det gråe?

Gammel 15-03-07, 21:31   #15
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes du var flott. Med kult stæsj kommer du til å bli kveldens isprinsesse!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 21:36   #16
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns du var kjempefin i den kjolen! Når du beveger deg vil man jo uansett se at du har former under, så da spiller det jo ingen rolle at kjolen er litt vid i snittet. Med det rette tilbehøret kommer du til å bli skitlekker!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 21:41   #17
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville ikke hatt belte på den kjolen
Syntes antrekket var skikkeig fint akkurat slik du har det på deg

Men , jeg ville pyntet med et kjede som er litt lang kanskje?

Gammel 15-03-07, 21:42   #18
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Du er flott, Haugtussa! Jeg ville ikke hatt belte ...

Signerer helt enkelt! KOS deg Haugtussa!

Gammel 15-03-07, 21:45   #19
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Den kjolen var kjempetøff. Synes du var lekker jeg!!

Enig med Angelique at et langt kjede hadde vært tingen.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 21:47   #20
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Syntes du var tøff og lekker!

Ville absoultt gått sånt! Et svart litt langt smykke hadde kanskje vært bra? Men er egentlig ikke nødvendig synes jeg. Kanskje et armbånd?

Sølvsmykker syntes jeg også hørtes smash ut !! (leste hovedinnlegg en gang til).

Sist redigert av Mandarin : 15-03-07 kl 21:59.
Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.