Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Søker herved om å tiltre som mobilnisse

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-11, 20:58   #1
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Søker herved om å tiltre som mobilnisse

Jeg har ryddet i diverse ledninger etc her hjemme og oppdager at jeg er eier av usannsynlige mengder med mobil-ladere, mobil-headset, mobilvesker, kabler for overføring til pc + +.

Så tenkte jeg at, istedet for å kaste det hele, vil jeg gi det bort. Nå er det slettes ikke sikkert at noen vil ha det. Hvis alle er som meg så har de nok mobiltelefon av nyere modell med tilhørende utstyr. Meeeen, så kan det jo tenkes at det finnes noen der ute som tviholder på sin gode gamle Sony Ericsson k750 og trenger noe utstyr til den.

Sony Ericsson k750 var bare et eksempel, jeg har utstyr til mange flere typer og modeller. Send meg en PM/eller skriv i tråden hvilken mobil du har, og hva du trenger - så skal jeg se om jeg har noe å gi bort. Mottaker betaler porto.

(PS! om jeg ikke svarer med det første så er det fordi jeg ikke har så mye tid til FP om dagen. So patience please)

Gammel 11-09-11, 21:08   #2
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Søker herved om å tiltre som mobilnisse

Vi har veldig lyst på 1-2 ladere og en kabel for overføring til PC som passer til gamle SE-typer (f.eks w995).

Gammel 11-09-11, 21:58   #3
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Har du mobillader til Nokia? Evnt Sony Ericsson K810i?
Evnt ledning til HP pc?

Jeg kan hente.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 22:11   #4
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Har du Nokia-lader med sånn ultratynn plugg?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 22:13   #5
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Har du Nokia-lader med sånn ultratynn plugg?

Det trenger vi også. Har telefon som fungerer utmerket, men har ingen lader til den.

Gammel 11-09-11, 22:22   #6
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en ultrarotete 12-åring som nå har rota bort sine to ladere til sin telefon. Han synes det er helt ok å ikke ha telefon, jeg blir superfrustrert over å ikke få tak i ham

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 22:56   #7
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Minstejenta kaster opp, og det betyr at det blir hjemmedag på meg i morgen. Da skal alle få svar fra mobilnissen

Gammel 12-09-11, 11:57   #8
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

Da tar vi det i tur og orden...

Shute: jeg har kabel for øverføring med plugg som ser helt lik ut den til w995.

Adressen din?

Tilde: jeg har lader til Nokia, slik en som dette

Kom gjerne oppom i ettermiddag, forusatt at du ikke er allergisk mot rotete hus...

Snippa og trøtt: hvis det er en sånn som på bildet over, så har jeg til dere også. Det er ikke den aller tynneste, men nest tynnest om man kan si det klønete.

Ingen som trenger headset? det er i grunnen det jeg har mest av....

Sist redigert av zeppelin : 12-09-11 kl 12:12.
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 12:07   #9
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Ingen som trenger headset? det er i grunnen det jeg har mest av....

Du har vel ikke Iphone headset? Regner med at det er gamle ting du vil bli kvitt.
for at mannen har rotet vekk headsettet mitt ..

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 12:15   #10
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Du har vel ikke Iphone headset? Regner med at det er gamle ting du vil bli kvitt.
for at mannen har rotet vekk headsettet mitt ..

Jeg har ett som jeg ikke bruker. Du kan få det

Gammel 12-09-11, 12:25   #11
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ett som jeg ikke bruker. Du kan få det

Å ja!!

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 12:30   #12
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Det trenger vi også. Har telefon som fungerer utmerket, men har ingen lader til den.

Jeg har en, sender den til deg.

Jeg ønsker meg billader til SE ARC, samt handsfree.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 12:33   #13
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Jeg tror det er en tynnere plugg på min, skal sjekke.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 12:41   #14
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

Send meg adresse etc på PM. Jeg kjøper noen ferdigfrankerte C5 konvolutter og pakker i bobleplast etc, så putter i posten i løpet av uka. Tror de koster 20,- ca. Så kan dere bare sette inn penger på konto?

Gammel 12-09-11, 12:43   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Var det flere som trengte Nokia med tynn plugg? Kan se om jeg har?

Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 12:47   #16
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er interessert i en sånn overføringskabel fra PC til sony-telefon. Datteren har arvet min gamle sony, men jeg finner ikke den kabelen og dermed må hun leve med sin mors dølle musikk.

Gammel 12-09-11, 12:47   #17
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Var det flere som trengte Nokia med tynn plugg? Kan se om jeg har?

Jeg trenger en Nokia lader med tynn plugg! Storebror har mistet/rotet bort/glemt laderen sin, så telefonen hans er ubrukbar...

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 13:15   #18
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

Kanskje teit å spørre om penger til porto når det er så lite beløp, men hvis jeg skal sende til en del folk så blir det plutselig et litt større beløp... Denne mobilnisse har ikke så lyst å betale for å gi bort utstyret

Gammel 12-09-11, 13:16   #19
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg er interessert i en sånn overføringskabel fra PC til sony-telefon. Datteren har arvet min gamle sony, men jeg finner ikke den kabelen og dermed må hun leve med sin mors dølle musikk.

hvilken sony er det? samme plugg som på bildet over?

Gammel 12-09-11, 14:22   #20
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

hvilken sony er det? samme plugg som på bildet over?

Jupp!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.