|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Accessoirer til denne kjolen, hjelp anyone?Jeg skal være forlover om to uker, og vil selvsagt ta meg best mulig ut denne dagen. Sist redigert av MokkMokk : 13-09-11 kl 22:44. Årsak: fjernet bilde |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Accessoirer til denne kjolen, hjelp anyone?Jeg syns kjolen står veldig godt alene. Jeg tror du fort ser overlesset ut med bling om du har noe særlig mer enn strass i ørene, på kjolen og på skoene. Jeg tror du blir flott med bare det!
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Accessoirer til denne kjolen, hjelp anyone?
Enig
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Accessoirer til denne kjolen, hjelp anyone?Hm, ikke noe på armene, altså? Jeg har helsevesenhender uten lange, pene negler, men kan kanskje slå til med en kul bling-ring, eller noe? Disse to armbåndene jeg har er svært enkle og smale, og gjør ikke så mye ut av seg. Men jeg tror ikke jeg orker å gå og passe på at de ikke grafser i kjolestoffet gjennom en hel dag. (Btw, jeg ser at boxertruse med bred strikk ikke akkurat er greia under denne kjolen, blir noe mer passende under om to uker, ja. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Accessoirer til denne kjolen, hjelp anyone?Nei, ikke noe armbånd som ødelegger stoffet. :btdt: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Accessoirer til denne kjolen, hjelp anyone?Hva med mellomlange falsknegler og en pen klokke? Hvis du føler at du _bør_ gjøre noe ut av hendene/håndleddene.
|
|
|
#8 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Accessoirer til denne kjolen, hjelp anyone?
Enig. Kjør heller på med en kul ring.
|
|
|
#9 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Accessoirer til denne kjolen, hjelp anyone?Jeg er enig med damene, og stemmer for at du skal bruke blingbudsjettet til manikyr så du føler deg fin på hendene også.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Accessoirer til denne kjolen, hjelp anyone?Jeg tenker også ett enkelt sølvarmbånd. |
|
|
|
![]() |
|
|