|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Søt og rar
|
![]() Spinoff: Hvem lar du passe barna dine rundt leggetider?Har dere mange å velge mellom?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvem lar du passe barna dine rundt leggetider?Mellombror.
![]() |
![]() |
#3 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem lar du passe barna dine rundt leggetider?Hvem som helst som har lyst - men det er dessverre så godt som ingen...
![]() |
#4 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem lar du passe barna dine rundt leggetider?Det er vel bare besteforeldrene som legger barna, og jeg ville ikke bedt hvem som helst om å gjøre det. Men å utsette leggingen halvannen time hadde jeg gjort for et viktig møte.
![]() |
#5 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem lar du passe barna dine rundt leggetider?Klart jeg kunne utsatt leggetiden, det er da ikke jordens undergang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem lar du passe barna dine rundt leggetider?Vi har mange å velge mellom - både besteforeldre, onkel og tante i nærheten. Det ville nok ikke vært noe alternativ å utsette leggingen - Lille Ville vil gjerne legge seg når hun begynner å bli trøtt.
![]() |
#7 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem lar du passe barna dine rundt leggetider?Noen som kjenner ungene eller noen jeg stoler på, uavhengig om de kjenner ungene (men mine unger er 6 og 11 år).
![]() |
#8 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvem lar du passe barna dine rundt leggetider?Har aldri vært andre enn besteforeldre som har passet, de andre aktuelle føler jeg har nok med sine egne barn. Men jeg hadde ikke hatt problem med å utsette leggingen halvannen time, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Spinoff: Hvem lar du passe barna dine rundt leggetider?Ingen. Vi har ikke barnevakt resten av døgnet heller, og jeg har baby som ammes på senga.
![]() |
#10 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem lar du passe barna dine rundt leggetider?For storebror kunne jeg nok utsatt leggingen, for lillebror er det nok ikke like enkelt. Jeg kunne overlatt leggingen til bestemor, tante/onkel og gudmor, men ikke særlig mange andre.
![]() |
#11 |
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Spinoff: Hvem lar du passe barna dine rundt leggetider?Utsette en halvtime går, halvannen da sovner de i sofaen.
![]() |
#12 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem lar du passe barna dine rundt leggetider?I utgangspunktet bare besteforeldre, men vi har også et vennepar og ei tante vi kunne spurt i knipe. De skulle uansett reist på det samme møtet, tipper jeg. Jeg ville nok bare utsatt leggetid så lenge dersom jeg visste at eldstemann kunne sove ut om morgenen dagen etter, men jeg har jo bittesmå barn, så det kan hende jeg ville tatt ting mer piano om de var litt eldre.
![]() |
#13 |
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvem lar du passe barna dine rundt leggetider?Søstern min, eller 15-åringen. Kan godt utsette leggetiden - men siden 15-åringen ofte er hjemme så legger hun dem til vanlig tid.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem lar du passe barna dine rundt leggetider?Mine foreldre, mine søsken eller min kjæreste. Guttene er fem og åtte år, men jeg vil at de skal få ha kjente personer rundt seg, pga. mye mareritt og nattangst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem lar du passe barna dine rundt leggetider?Forresten ville nok Lille Ville latt seg legge av fagpersonell. Da jeg hadde besøk hjemme, ba hun om at "hun jenta" skulle lese for henne på senga. "Jenta" jobber i barnevernet i kommunen, så her går vi etter de kvalifiserte.
![]() |
#16 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvem lar du passe barna dine rundt leggetider?Vi er utrolig heldige, og har mange rundt oss som kan legge ungen. To sett besteforeldre (tror nok til og med farfar hadde gjort det om han måtte), min søster og mann, mannes bror og kone, den gamle dagmammaen og dessuten en av assistentene i barnehagen om det skulle knipe (og det ikke var møte i barnehagen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Spinoff: Hvem lar du passe barna dine rundt leggetider?Besteforeldre, tanter og onkler og venner Sønnemannen kjenner og som jeg stoler på.
![]() |
#19 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Spinoff: Hvem lar du passe barna dine rundt leggetider?Nå er det ingen som kan passe den minste, for han fikk diabetes i juni og det er nytt for oss ennå. Størstejenta passet han frem til leggetid for litt siden, men hun ville ikke sette insulin på han, så det ble frem til kveldsmaten var spist og medisinen skulle settes. Bestemor som var den vi tydde til tidligere viser mindre enn ingen forståelse for lave og høye blodsukker og hva som skal/må gjøres, så hun tør vi ikke overlate han til. Vi har hatt flere prater med henne, og hun har observert oss med han mye, men det virker som dette er så vanskelig for henne at det ikke går inn rett og slett.
![]() |
#20 |
Drømmer
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem lar du passe barna dine rundt leggetider?Besteforeldre, tanter og onkler eller gode venner får passe han. Jeg hadde ikke overlatt han til hvem som helst nei. Sist redigert av Chablis : 12-09-11 kl 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|