Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Flaks!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-11, 19:38   #1
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Flaks!

Lettere irritert etter en episode rett før foreldremøtet sitter jeg og venter på at vi skal komme igang. Når lærerne starter hører jeg at noen sitter å skravler. Jeg knurrer litt på innsiden og skal til å snu meg for å hysje på dem.... Noe jeg heldigvis ikke gjorde. Det var jo tolken som snakket.
Jeg tror jeg hadde dødd om jeg hadde gjort det.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 19:42   #2
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flaks!

det var godt du så det da!
Kunne vært meg, hater sånne som forstyrrer

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 19:52   #3
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Ja det var flaks, tenk så flaut da

Gammel 14-09-11, 20:17   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 14-09-11, 20:36   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sosialt selvmord.

Gammel 14-09-11, 20:56   #6
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Foreldremøtene hos oss starter med felles sammling for de forskjellige trinnene.

SIst var det to mammaer som hadde barna sine på allidretten som faktisk ikke klarte å prate lavt som satt og kaklet utenfor gymsalen der barna var på allidrett.
Det var flere som sa hysj, uten at det virket.
Til slutt måtte jeg gå bort og be de som å snakke lavere fordi det var foreldremøte og mange som ikke hørte hva som ble sagt fordi de pratet ganske høyt.
De to mødrene ble faktisk snurt.

Gammel 14-09-11, 21:10   #7
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjenner jeg skammer meg bare på tanken på hva jeg holdt på å gjøre.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 21:17   #8
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Jeg har hysjet uten å skamme meg et sekund til 15 uoffisielle tolker på et veldig viktig foreldremøte i barnehagen en gang.
Og de ansatte fikk også "kjeft", fordi jeg mener det må tilrettelegges for tolking når det er nødvendig.
At 14 stk tolker (og diskuterer litt seg i mellom det de får høre) samtidig som den som har ordet snakker gjør bare at absolutt ingen får med seg det som blir sagt.

Det endte faktisk opp med at jeg fikk takk fra alle på møtet, og at møtet ble utvidet for de som trengte tolking.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 09:43   #9
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Der er jeg enig at du hadde flaks

Najade; 15 tolker samtidig høres veldig forstyrrende ut ja. Tror jeg også hadde hysjet da.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.