Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Mus i hus - råd please!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-11, 19:35   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mus i hus - råd please!

Jeg bor i sommerhuset mitt fortiden fordi jeg er på jobb i nærheten. Det er et gammelt hus, og vi vet det er mus her. For et par vintre siden hadde vi hatt storinvasjon, og det så ikke ut her når vi kom. Da måtte vi vaske og rydde og kaste i timevis før vi kunne starte sesongen.

Jeg skal reise hjem i morgen og begynte på pakke ammen sengetøy akkurat nå. Da jeg tok av sengetøyet på den fine gamle dukkesengen til pøbelprinsessen, spratt det to mus frem når jeg tok av sengeteppene til dukkene. Og jeg har hørt dem i veggene og på krypeloftet. I natt bråkte de så mye bak veggen på soverommet at jeg våknet og kastet en bok i veggen. Da ble det stille.

Er det noe vi kan gjøre for å unngå at de flytter inn når vi straks flytter ut for i år? jeg pakker ned alt av løse puter og tekstiler i plastbokser, men de krabber opp i sofaer og senger. Jeg har tenkt å pakke inn sengen vår i bråkete presenning i håp om at de skal la være å være der. Men hva mer kan jeg gjøre?
Feller må jo tømmes etterhvert. Funker musegift?

Hjelp.

Jeg er ikke hysterisk redd for mus, men jeg liker dem ikke. De ødelegger jo alt mulig.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.