Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lamper

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-11, 12:20   #1
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Lamper

Jeg er på lampejakt, og trenger inspirasjon!

Jeg har lenge hatt lyst på Collage, men etter et sykehusopphold med minstejenta nå i høst, har denne fått navnet "Ahus-lampa".


Oslo Wood-lampa er også kul.


Birdie's nest hadde vært stilig i gangen, men den er ganske dyr, da ...


Hva er din drømmelampe?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 16:28   #2
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lamper



PH 5

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 19:27   #3
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lamper

Denne hos Pur Norsk ønsker jeg meg, men det blir nok uaktuelt, tror den er litt liten, og til den prisen hadde jeg måttet ha flere i gruppe. Jeg tenker på Den lille prinsen når jeg ser den:



Og så er det en lampe jeg har sett i en kul designbutikk i kvadraturen, som jeg bare måtte inn og kikke på i dag. Den er en stor glasskule, med et mønster av små hvite ringer tett i tett, og ringene er ujevne i form og størrelse. Den er også litt måne-aktig. I butikken fortalte de at den er laget av håndblåst glass, hvor ringene er fra glass-rør som er kuttet over og lagt inntil hverandre. Jeg finner den ikke på nett, så jeg får ikke vist bildet! Men den var også dyr, ca 13000 for den største (60 cm diameter).

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 19:43   #4
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lamper

Konglen, men den er så innihelvetes dyr at det aldri, aldri kommer til å skje.

Får ikke lagt inn bilde nå.

Blant de mer oppnåelige er Random Light fra Mooois, se her:http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=122495

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 21:52   #5
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lamper

Jeg er veldig godt fornøyd med vår nye lampe fra Secto design. Den heter Octo, det er den store runde. http://www.sectodesign.fi/index.php?id=38

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 22:26   #6
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lamper

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg er veldig godt fornøyd med vår nye lampe fra Secto design. Den heter Octo, det er den store runde. http://www.sectodesign.fi/index.php?id=38

Den var kul. Hvilken farge har du? Jeg tenker kanskje den mørke hadde funket fint til Scandia-stolene i valnøtt som vi skal kjøpe etterhvert.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 22:33   #7
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lamper

Jeg elsker disse fra Kartell:

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 23:29   #8
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lamper

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Den var kul. Hvilken farge har du? Jeg tenker kanskje den mørke hadde funket fint til Scandia-stolene i valnøtt som vi skal kjøpe etterhvert.

Vi har den svarte, den er i bjørk eller noe lignende inni.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 23:33   #9
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lamper

Den gir ikke så veldig sterkt lys, bare sånn at du er klar over det. Men det er et veldig fint spill i lyset med de pinnene.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 12:57   #10
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lamper

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Vi har den svarte, den er i bjørk eller noe lignende inni.

Den er svart, ja, jeg ser det nå. Men den var veldig fin. Hvor kjøpte du den? Hva ligger prisen på?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 13:04   #11
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lamper

Den Oslo Wood var utrolig kul! En sånn passer hos meg ja. Hmm, hvor? :-D

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 16:05   #12
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lamper

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Den er svart, ja, jeg ser det nå. Men den var veldig fin. Hvor kjøpte du den? Hva ligger prisen på?

Jeg tror butikken het finnish designshop eller noe sånt. Betalte drøyt 600 €, inkludert frakt, mva osv.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 20:24   #13
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lamper

Luminas Galileo.




10 000,- for en bitteliten lampe med ø 20 cm ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 20:40   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lamper

Jeg liker også godt kartellampene - de er billige også! (1700 tror jeg de koster)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 20:49   #15
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.822
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lamper

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg liker også godt kartellampene - de er billige også! (1700 tror jeg de koster)

Jeg liker dem også, men jeg synes ikke 1700,- for en lampe er så billig, jeg (ikke etter å ha vært på ikea...).

Hvor får man kjøpt dem? Ønsker meg en rosa, blå eller grønn, og det er jo snart jul...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 21:16   #16
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lamper

Jeg synes heller ikke 1700,- er så billig. Men til designlampe å være så er det vel ikke så dyrt eeeeegentlig. Jeg mener, lampa jeg ønsker meg koster jo nesten 5.000.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 22:33   #17
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lamper

Det var for designlampe å være jeg tenkte på, ja jeg er på utkikk etter ny lampe selv, men kartellampa er for stor

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no