Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Årets fineste og varmeste vinterstøvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-11, 12:24   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Årets fineste og varmeste vinterstøvletter

Jeg trenger en ting til vinteren og det er et par varme og fine høye vinterstøvler/vintersko/vinterstøvletter. Varmt trumfer fint, dersom de to kravene ikke er kompatible.

De bør passe til kjoler og skjørt, ha plass til ganske kraftige legger og gjerne se ok ut med ribbestrikkede leggvarmere. (Dog ikke ullribb-bukse. )

Noen som har oversikt og peiling og har lyst til å dele?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 12:27   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets fineste og varmeste vinterstøvletter

Sånne leter jeg også etter.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 12:35   #3
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

El Naturalista Iggdrasil:

Gammel 19-09-11, 12:37   #4
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Kanskje det, Jolie. Jeg prøvde noen som lignet i fjor, tror jeg, og de passet i det minste over leggene.

Jeg har lyst på noen litt mer klassiske også, egentlig. Pluss at jeg er svak for kilehæl. :innser at jeg trenger minst tre par nye vintersko:

Gammel 19-09-11, 12:37   #5
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har disse, og de oppfyller alle kravene dine, bortsett fra muligens det med skaftbredde, for jeg synes de er litt smale. Men det går jo an å prøve.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 12:42   #6
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

De var fine, Kanina. Wonders? Og de er varme-varme? Må i så fall finne et sted i byen som selger de, for sko kan jeg definitivt ikke nettshoppe uprøvd. :kraftig legg, liten fot, høy vrist:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:48.