Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er det posten styrer med da?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-07, 11:26   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er det posten styrer med da?

I går klokken ti var pakken min kommet til Oslo, og da tenkte jeg at jeg fikk den i dag her jeg bor. Men når jeg sporer pakken i dag, så var den ankommet Bergen for omlastning.

Det kan da umulig være noe kostnadseffektivt å sende pakkene rundt halve landet, og forbi der den skal. Og for ikke å snakke om at det tar lengre tid og er lite kundevennlig. :vil ha pakken NÅ:

Gammel 16-03-07, 11:28   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det posten styrer med da?

Bergen er distribusjonssenter for vestlandet. Hvertfall nord for her jeg er. Det er mindre kostnadskrevende å sende alle pakkene som skal f.eks. til Førde til Bergen først. Eller måttet de jo ha sendt biler fra f.eks Oslo, Haugesund osv, ALLE til Førde, for å levere pakken. Istedet sender de alle pakkene til Bergen slik at ALLE Førdepakkene kan sendes med samme bil.

Førde er altså kun et eksempel.

Gammel 16-03-07, 11:57   #3
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva venter du på? LaRedoute?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 12:00   #4
Billeba
Aktiv

Billeba sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Billeba er litt kulBilleba er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det kan da umulig være noe kostnadseffektivt å sende pakkene rundt halve landet, og forbi der den skal. Og for ikke å snakke om at det tar lengre tid og er lite kundevennlig. :vil ha pakken NÅ:

Å jo - det er HELT SIKKERT kostnadseffektivt Bare at det er på en sånn finurlig måte som bare de som jobber i Posten skjønner Det er jeg sikker på, og det er sikkert også forklaringa på at en pakke som skulle fra Sandefjord til Hamar (meg altså ) først ble sendt til Kristiansand, så til et sted jeg aldri hadde hørt om - tror det var Tistedalen eller no' før den havnet i Oslo. Men da var det jo helg, og innen det var mandag hadde de nok glemt hvor Hamar var, så da ble pakken sendt i retur til Sandefjord.

Geografi er vanskelig det!

Billeba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 12:03   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Hva venter du på? LaRedoute?

Ja, det gjør jeg også, men denne pakken er fra H&M.

Sukk.

Gammel 16-03-07, 12:04   #6
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp. Det er tungt å gå slik å vente.
Men det er jo lille-julaften når de kommer da

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 12:33   #7
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Ikke noe bere med de som jobber der.. Svogeren min kjører lastebil, og må hver morgen møte i Tønsberg, for så kjøre tilbake til Skien for å laste opp og begynne runden sin...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.