|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
Hvordan bli festfin?Har tenkt til å ha denne kjolen i et 35 årslag. Sist redigert av Nelly : 21-09-11 kl 19:20. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvordan bli festfin?Hmm, bluse inni vil lett få den til å se litt sånn uniformsaktig ut (ser for meg servitør eller flyvert eller noe sånt).
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hvordan bli festfin?
Er litt redd for den uniformstilen ja. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan bli festfin?Spenstige sko og gjerne et iøynefallende smykke. Definitivt ikke hvit bluse og perlekjede! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan bli festfin?Litt knæsj strømpebukse tror jeg kunne blitt kult, lilla kanskje? Og ta igjen litt av lillafargen i smykker kanskje? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Ja dette høres bra ut, ikke for "gøy på håret" med lilla strømpebukse? Jeg tenkte opprinnelig på det men var så usikker. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan bli festfin?Rødt bånd/belte i livet og røde sko!
|
|
|
|
#10 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvordan bli festfin?Det kommer jo helt an på hva slags stil du har og ønsker å ha på festen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sv: Hvordan bli festfin?Jeg elsker lilla, så for meg kan det ikke bli for mye. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Jeg er god venn med lilla jeg også, men vil jo ikke skremme noen |
|
|
|
|
|
#14 |
|
I knæsje farger liker jeg best tykke strømpebukser. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Leser
|
Sv: Hvordan bli festfin?Jeg synes formelle klær blir kule med morsomt tilbehør. Hva med litt reklame for twitter kontoen din?
|
|
|
#16 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan bli festfin?Trenger ikke kjede. Hadde heller kjørt på med litt store kule øredobber. Nøytral sort strømpebukse og knallrøde eller grønne høyhælte sko. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvordan bli festfin?Jeg ville valgt en strømpebukse med litt mønster og farge for å sprite opp. Ikke for tykk i allefall, jeg tror en forholdsvis tynn strømpebukse blir penest.
|
|
|
#18 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan bli festfin?Dropp kjede, ha store øredobber og armbånd/ringer i stedet. Nøytrale, pene strømper og lekre, knallfargede høyhelte sko, knall grønne, mørk rosa eller dyprøde! Leppestift som matcher og en lekker liten clutch (selskapsveske). |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hvordan bli festfin?Hadde vært kult med fargede sko, men det har jeg ikke. Og med mine pailabber på str 42 er det ikke lett å få tak i på kort tid. Festen er allerede til helgen. Sist redigert av Nelly : 21-09-11 kl 20:51. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hvordan bli festfin?Nydelig kjole!
Januar2007 Whereever you go, there you are Sist redigert av maggypop : 21-09-11 kl 20:54. Årsak: youtube-url som link går visst ikke. |
|
|
|
![]() |
|
|