|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Leser
|
Hva ville du ha gjort i Barcelona?I juni.
|
|
|
#2 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hva ville du ha gjort i Barcelona?Barcelona!
|
|
|
#4 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva ville du ha gjort i Barcelona?Ruslet rundt, tatt livet med ro, noen late timer på stranda og drukket masse vin og spist tapas. Og så syns jeg restauranten Los Caracoles er verdt en kveld innimellom all tapasen.
|
|
|
#5 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva ville du ha gjort i Barcelona?Carlos Ruis Zafon skriver fra Barcelona. Vindens Skygge og Englenes Spill, mener jeg de heter. Jeg har lest den første, og anbefaler på det varmeste! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva ville du ha gjort i Barcelona?Park Guell, Casa Mila, Sagrada Familia, strandliv, Picasso-museet (akkurat det anbefales på det sterkeste å ta en tur innom!), shopping, tapas, Cava +++
|
![]() |
|
|