Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Babysittere

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-07, 13:12   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Babysittere

Hvilken har du, hva koster den, og er du fornøyd?

Hva mener du er best; stemmeaktivert, eller dem som sender kontinuerlig?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 13:37   #2
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babysittere

Vi hadde Supernova. Den var best i test - den gang.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 13:39   #3
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babysittere

Vet ikke hva som er best, kan bare si det jeg vet om min:
(Jeg kaller det baby call, da )
Den er av typen Nova, i.e. Super Nova. Den er ganske liten og nett, og begge delene kan kobles til strøm (mens den lader) OG fungere på batteri. Det er veldig praktisk at begge kan gå på batteri, det er ikke alltid strøm i nærheten. Og med 2 ladere så er sjansene gode for at de er noenlunde oppladet når de skal brukes. De har god rekkevidde.
Minus er at de bråker når de slår inn (nei, de sender ikke hele tiden) og hvis man f.eks. skal sove selv ved babycallen så kan det være plagsomt at man våkner av at babycallen slår seg inn, mer enn at man våkner av babylyd. (Dårlig forklart?) Den har forskjellig lydsensitivitet for når den skal slå inn, og den har mange kanaler å velge mellom.
Kan den ha kostet en tusenlapp? :undre:

Jeg har også et par Cobra Walkie Talkier med babycallfunksjon, men disse er mye mer knotete å bruke, er ikke like sensitive, kan ikke brukes mens de lades - men fungerer altså ypperlig som walkie talkie i tillegg dersom det er et ønske om det. Kjenner noen som har disse som eneste babycall, og de er storfornøyd. Disse har bedre rekkevidde, f.eks. om man har behov for å forlate en sovende baby i en bil - ikke at man noensinne gjør det altså

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 13:46   #4
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Babysittere

Vi kjøpte en Phillips ett-eller-annet i august 2000, og den har vært i konstant bruk - og fungerer ypperlig. Den er lysegulbeige, med strøm eller batteri på babydelen og den lyttedelen står i en lader eller man bærer den med seg dit man vil. Vi har vær stående på lader på nattbordet om natta, mens jeg har den på stua osv når Ida sover i vogna (da har jeg hennes del i/ved vogna).
Eneste vi har gjort er å bytte oppladbare batteri en gang.

Den har bare to frekvenser, så hvis dere bor i område med mange unger så kan det være lurt å finne en med ganske mange frekvenser - så slipper dere å ta inn andre babysittere

Vil tro det har kommet andre modeller fra Phillips siden den gangen, da...

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 15:46   #5
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Babysittere

Har som kif super nova, og er veldig fornøyd med den!
Brukes enda daglig, snuppa er 3 år.
Og den har ikke denne skadelige DECT strålingen, som bla. philips og andre lignende har.
Det var derfor jeg valgte den, den gang da.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 16:53   #6
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Babysittere

Jeg ville iallefall kjøpt en digital. Vi har denne Philipsen:




Den er knallbra. Vi har allerede slitt ut forgjengeren, og kjøpte nylig en ny. Den har bl.a toveis kommunikasjon, temperaturmåler, vuggesanger og nattbelysning.

Vi har denne Supernovaen med video også:


Den er bare helt tragisk. Skurrer masse, det gjør den også hos de to andre jeg kjenner som har den. Ble kun brukt noen uker etter fødselen, og da uten lyd. I følge en selger jeg snakket med (som også selger disse) er det ikke særlig gode produkter - og de markedsfører litt på kanten noen ganger. Blant annet er markedsfører de et par av babycallene sine som digitale, noe de faktisk ikke er.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 17:00   #7
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Babysittere

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Og den har ikke denne skadelige DECT strålingen, som bla. philips og andre lignende har.

Skadelig stråling?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 17:07   #8
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babysittere

Jeg har to stykker, en Super Nova som vist i linken til Kif og en Philips som den Irma har. Super Novaen er helt fantastisk på batterikapasitet og den er derfor veldig praktisk om man skal bruke den når ungen sover ute etc. Men den har en ulempe, og det er at den skurrer mye og den har en forsinkelse på et par sekunder når den slår inn. Det vil si at den kan slå inn når ungen hoster, men begynner først å sende etter at ungen er ferdig med å hoste, og så sitter man da der og lurer på hvorfor den slo inn nå. Den har også "bare" to sensitivitetsnivåer.

Philipsen er uovertruffen på lydkvalitet, den slår inn umiddelbart når ungen lager lyd og den skurrer ikke i det hele tatt. Den har også fem sensitivitetsnivåer alt fra å ta inn pusten til babyen til å nesten ikke slå inn på annet enn høye hyl. Den har også mange bra detaljer som f.eks. at man kan stille inn sensitiviteten via mottakeren, se temperaturen der senderen er, samt noen litt unyttige detaljer som at den spiller musikk (kan også styre fra mottakeren) og kan ha lys på senderen. Men den har en stor ulempe og det er at batterikapasiteten er ikke verdens beste. Senderen bruker fire AA batterier, men man kan ikke lade de når de står i senderen og man må derfor ha en separat lader. Batteriene tåler heller ikke så veldig mye kulde, så å ha den ute i vogna på vinteren gikk ut med høye kneløft. Mottakeren går på to AAA batterier og kommer med lader, og skal i teorien virke i tolv timer pr. lading men det gjelder iallefall ikke på min babycall. Den klarer kanskje seks timer, da skriker den etter lading. Og når man betaler såpass mye for babycallen (ca. 1600 kroner) synes jeg det er dårlig at den har så dårlig batterikapasitet.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 17:19   #9
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Babysittere

Tror jeg har den Philipsen som Adrienne snakker om. Er enig i at det burde vært lader både til sender og mottaker. Men det er også eneste minuset. Det er utrolig praktisk å kunne stille inn sensitivitetsnivået etter behov. Vi har forøvrig brukt den ute helt ned til minus 13 uten problemer. Den har over (?) 40 kanaler som stilles inn automatisk, slik at om naboen er inne på en frekvens så velger den automatisk en annen.

Når det gjelder stråling mener jeg å ha hørt at det kun er dersom den står inntil senga. Vi har den 3 meter unna ztjernas seng, og føler oss trygge

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 17:21   #10
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babysittere

Det kan sikkert stemme med batterikapasiteten Adrienne. Vi har stort sett vår stående i laderen, så jeg aner ikke. En av tingene jeg liker best med den (viktigst er selvsagt at den ikke skurrer) er temperaturmåler og mulighet for å sette varsling på temperaturmåleren. Da piper den hvis det blir for varmt/kaldt. *temperaturpsyko*

Jeg ble også nysgjerrig på denne DECT-strålingen. Gjelder det dagens modeller? Linker/informasjon?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 17:25   #11
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Babysittere

Temperaturmålingen er enda et pluss ja.

Jeg ville forøvrig aldri hatt en babycall med kontinuerlig sending. Jeg ville blitt sprø av å høre hver minste lille lyd fra soverommet, i allefall når han er så stor som nå.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 17:29   #12
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babysittere

Fant litt info om DECT-stråling, men det var litt tynt synes jeg.

http://www.powerwatch.org.uk/news/20...y_monitors.asp

Og nederst her:
http://www.emfacts.com/weblog/index.php?p=395

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 18:23   #13
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Babysittere

Vi har også SuperNova og er veldig fornøyd med den. Liten og nett, batteriene kan brukes om hverandre og det holder å ha med en lader når vi er på tur. Har bestilt nye batterier siden nesten 3 års daglig bruk har slitt dem ut.

Den har litt forsinkelse men synes ikke det gjør noe. Koster 1000kr på Babyshop nå.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 18:40   #14
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Babysittere

Vi har denne:



En Phillips et-eller-annet. Har hatt den siden tvillingene ble født, og den har fungert flott for vårt behov.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 19:42   #15
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Babysittere

Vi har supernovaen og er veldig fornøyd med den. Ikke siste modellen og 3 år gammel, men den fungerer fortsatt like bra.

Tidligere hadde vi den Cobraen som er omtalt lenger opp. Den var helt OK som babycall, men vi likte ikke walkie talkien-funksjonen. Vi hadde tenkt å bruke den på fjellturer/toppturer, men det er så lett å trykke utilsiktet på send-knappen at det bare ble irriterende å ha den med.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 19:48   #16
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Babysittere

Vi bor veldig tett på mange barnefamilier og har egnetlig planlagt å ha phillips sin.. men om batterilevetiden er så dårlig så må jeg tenke meg om igjen..

synest det er greit med at den ikke blir forstyrra av andre og at motakeren er så liten.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 19:57   #17
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Babysittere

http://www.snartmamma.com/plassen/sh...t=90596&page=3

Her er litt på norsk også.

"Det er riktig at strålingsgraden fra DECT er under det som Statens Strålevern har satt som grense men denne refererer seg kun til vevsoppvarming (absorbert energi). Det kritiske ved DECT systemet er imidlertid at det gir pulserende stråling. Forskjellen mellom DECT og mobiltelefon er at mobiltelefoner sender hovedsakelig bare under samtaler mens DECT derimot sender kontinuerlig, også i standby! Videre regulerer mobiltelefoner sendereffekten ned til det minimum som kreves for kommunikasjon mens DECT sender med full effekt hele tiden og denne er 250mW. De fleste kjenner til at mobiltelefoner kan være skadelig mens DECT på dette grunnlag bør ansees mer skadelig. "


Bare det holder, for meg.

Jeg skal lete mer etter de linkene jeg leste den gangen, for 3 år siden, det var ikke denne nemlig.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 20:00   #18
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Babysittere

Vi har en med kamera. Da trenger jeg ikke ha lyden på, for jeg ser når hun beveger på seg eller er våken.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 20:01   #19
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Babysittere

Vi har hatt Super Nova og synes den er håpløs. Dvs. den var bra da den var ny og relativt ny, men så har det blitt bare mer og mer susing og skurr. Vi skal ha en ny til lillebror.

Enten en Phillips (med DECT tenker jeg...) eller den meget billige Top Com fra f.eks. Claes Olson som har blitt best i (en eller annen) test.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 20:06   #20
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babysittere

Vi har en fra Doro. Genialt i og med at den har to foreldreenheter. Babyenheten går ikke på batteri, men de to foreldreenhetene kan settes opp til å virke uten babyenheten, om man trenger det.

Vi hadde en Philips-sak først, den var lyseblå der de er gul på bildene over, og makan til møkk. Den hadde bare to kanaler, og ingen sensitivitetsjustering (Doro har 8 kanaler (32 subkanaler) og 8 variasjoner på sensitivitet) og hver gang naboen brukte microen ulte den.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no