|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lillången skittentøyskap - IKEAER det nokon som kjenner til dette produktet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lillången skittentøyskap - IKEADet så veldig kjekt ut, følger spent med på flere erfaringer.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lillången skittentøyskap - IKEAJeg var såvidt borti det skapet da jeg var på Ikea forrige helg. Jeg mener det var høye kurver inni skapet, som man kunne ta ut. Altså løse. Men jeg kan ikke garantere det.
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Lillången skittentøyskap - IKEAJeg skal ha det skapet, har bare ikke kommet så langt. Jeg har åpnet det også, men jeg tok ikke i kurvene. Jeg mener de står løst, men jeg er som sagt ikke 100% sikker. De er passe store i hvertfall.
![]() |
#7 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lillången skittentøyskap - IKEADet så interessant ut, så jeg kikket på monteringsanvisningen, og det ser ikke ut som kurvene er festet i noe.
![]() |
#8 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lillången skittentøyskap - IKEAJeg mener å ha lest at kurvene inni er uttagbare, ja.
![]() |
#9 |
Med tommestokk i veska
![]() Sv: Lillången skittentøyskap - IKEAMen er det posar som heng på uttrekkbare skinner, eller er det plastdunkar? Det siste kan bli litt tett...Men det er altså korger? Så dumt at det ikkje er bilde av skapet inni! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lillången skittentøyskap - IKEADet ser ut som de kan være av en slags tekstil. Last ned monteringsanvisningen, så ser du.
![]() |
#11 |
Med tommestokk i veska
![]() Sv: Lillången skittentøyskap - IKEAAh, takk allium |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Lillången skittentøyskap - IKEAJeg håper det er så bra som det ser ut til, dette skapet, for vi planlegger ha slike på det nyoppussete vaskerommet vårt.
![]() |
#13 |
Med tommestokk i veska
![]() Sv: Lillången skittentøyskap - IKEAVel, eg har i alle fall to høgskap i samme serie, og er godt fornøgd med dei. Ingenting fænsi - er jo sånn enkel og grei, kvit overflate, men har vore stødige og solide. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
maler
|
![]() Sv: Lillången skittentøyskap - IKEAKurvene er ikke tette, det er sånn plast-ish tekstiltøy som ofte er i skittentøysposer. Og de er åpne oppå, det kommer luft til. Jeg syntes skapene så veldig ok ut og planlegger som sagt å kjøpe 2 stk når jeg bare kommer så langt.
![]() |
#15 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lillången skittentøyskap - IKEAJeg tittet på de forrige gang jeg var på IKEA og kurvene inni er slike tekstilkurver med stive kanter. Og så skrår de på toppen slik at man har den laveste enden vendt frem mot åpningen i skapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|