Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Eplegrønn jakke

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-07, 14:31   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Eplegrønn jakke

Jeg har lyst på en jakke som altså skal være eplegrønn. Jeg ønsker et feminint snitt, den trenger absolutt ikke være praktisk på noen som helst måte. Er det noen som tilfeldigvis har sett noe slik i butikkene i det siste? Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte jakten. Jeg er ikke veldig glad i å tråle butikker, så jeg setter stor pris på om jeg kan finne den på første forsøk...

Alle innspill mottas med stor takk!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 15:04   #2
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eplegrønn jakke

De har denne hos Oasis, men den er ikke helt eplegrønn:

http://www.oasis-stores.com/fcp/prod...trapeze-jacket

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 17:34   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk Claire!

Jeg har ikke vært på Oasis, men vil ta meg en tur dit samt Zara og Filippa K. Noen må vel ha knallgrønne jakker, eller hva?

Gammel 19-03-07, 14:59   #4
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Jeg har lett overalt, men ikke funnet noe. Det nærmeste jeg har kommet var en skinnjakke fra Voice of Europe. Men den var mer sjøgrønn, og det blir feil.

Jeg har for øvrig funnet en veske i riktig farge. Skal ta bilde av den og legge her, i tilfelle det vekker minner hos noen som kan lede meg videre i jakten på Den Grønne Jakken.

Gammel 19-03-07, 15:08   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Her har vi vesken:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg veske.JPG (48,4 KB, 15 visninger)
Gammel 19-03-07, 18:40   #6
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Har ingen tips, men veska var dritkul. Jeg har falt totalt for den fargen der jeg og.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 20:54   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt en slik eplegrønn veske fra Michael Kors som jeg skal h atil min vårfrakk fra Maggie Wonka
Den er offwhite med eplegrønt mønster

Jeg ar dessverre ikke sett jakker i ensfarget eplegrønt, men ønsker deg lykke til i jakten

Gammel 19-03-07, 20:58   #8
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Så de hadde fått grønne "trenchcoater" på Cubus.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 21:27   #9
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 22:25   #10
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Jeg leter selv jeg..
Nærmeste jeg kom var en bluse på Cubus i den fargen...

Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 17:08   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekker kåpe, Mandarin!

Jeg så en grönn jakke på H&M i dag. Det som kanskje er litt dumt, er at den bare har trekvart lange ermer. Og så er det ikke godt å vite om fargen er helt riktig. Jakka har litt 50-tallssnitt. Jeg tok et par bilder med mobilen som jeg kan sende deg, Monsoon, hvis jeg får et nummer.

Gammel 20-03-07, 17:14   #12
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Så snill du er, Elinblu! Er det den jakken som har samme snitt som Oasis' jakke (som Claire har linket til over her)? I så tilfelle har jeg sett den. Hvis ikke så skal jeg sende deg nummeret mitt.

Gammel 20-03-07, 17:16   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Så snill du er, Elinblu! Er det den jakken som har samme snitt som Oasis' jakke (som Claire har linket til over her)? I så tilfelle har jeg sett den. Hvis ikke så skal jeg sende deg nummeret mitt.

Ja, den likner nok en del på Oasis-jakka, men er en god del lysere (kanskje for lys?) Den mangler rynkene på bärestykket, men eller ellers ganske lik. Da har du nok sett den!

Gammel 20-03-07, 17:17   #14
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mye grønt på Zara i fjor. Jeg har for øvrig kjøpt en grønn t-skjote fra Nike. Nais.
Nais veske også

:"hjelpsom":

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.