Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Beste kakesprøyte

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-11, 14:41   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Beste kakesprøyte

Til å pynte cupcakes med. Lett å rengjøre er et must. Hva anbefaler du?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 15:41   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste kakesprøyte

Jeg bruker sånt sjelden, men jeg fant noe engangsposegreier i skapet. Het noe sånt som Top-Its, eller noe sånt. Husker ikke helt. Selve tuppene Idet var tre i pakken) var lette å vaske, og posene var engangs.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 15:43   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har tupper fra wilton og engangsposer fra Ebay. Tror jeg kjøpte 100poser for 30kr ink porto. Klipper av tuppen når jeg er ferdig og hiver posen. Plastfeste og tuppene går i oppvaskmaskinen etter en god spyling i vasken.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 17:12   #4
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Wilton tipper og engangsposer her også. Kjøpes billig på eBay.

Gammel 25-09-11, 17:16   #5
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Tupperware sin kakesprøyte.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 17:25   #6
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 18:22   #7
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Decomax:

Gammel 25-09-11, 19:00   #8
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville anbefale wilton sin. Kan kjøpes i ulike sett eller løst, med vaskbare poser eller engangsposer. Masse sprøytetiper tilgjengelig. Dvs. Du kan bygge på det du har fra før hvis du ønsker å utvide.

Jeg har ganske mye kjøpt på cacas- party ( cacas er importør av Wilton og har det meste). Du kan ha party, bestille på nettbutikken, eller kjøpe på ulike jernia, hobby, interiørbutikker ( de har ofte endel på type Panduro, kjøkkenbutikker ol.)

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 19:43   #9
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Wilton.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 19:53   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Jeg hadde en gammel slik som ble kastet. Ikke fornøyd, kan man si.

Gammel 30-09-11, 13:21   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Wilton tipper og engangsposer her også. Kjøpes billig på eBay.

Kan du peke rett vei på ebay for meg. Jeg finner ikke poser. :dom:

Gammel 30-09-11, 14:54   #12
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Her har du fek 100stk til under 6$ ink porto:
http://www.ebay.com/itm/100-Disposab...item2a1269db9c

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 14:56   #13
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes de engangs er superkjekke men glemmer ofte å bestille. Da funker plastkremmerhusene man får fersk lakris i veldig bra.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 15:51   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Engangs plastposer ja, og Wilton metallspisser som bare puttes inni før man klipper av tuppen på posen. Virkelig en lur ting å ha som engangs, vanskelig å få sånne poser helt gullende rene, tørre og luktfri.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 16:04   #15
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Tupperware har ny kakesprøyte som ser slik ut:

Nå som jeg ikke er konsulent hos dem lenger, kan jeg trygt si at jeg synes den er totalt ubrukelig. Det kan godt være fordi jeg generelt sett er en kløne når det kommer til kakepynting, men jeg har fått en del tilbakemeldinger som tyder på at jeg ikke er den eneste som føler meg klønete med denne dingsen i hendene.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 20:36   #16
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Wilton Featherweight Decorating Bag.

Når du skal fylle legger du kremen på en firkant med plastfolie, ruller sammen til en pølse (med ekstra plastfolie på hver side)... Eeeeh, glem det. Jeg linker til en youtube-video i stedet for å beskrive. Se ca. 1 minutt inn i filmen:

(Kilde: youtube.com)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:28.