Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kopper fra Green Gate med utgått mønster

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-11, 22:49   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kopper fra Green Gate med utgått mønster

Går det an å få tak i?

Jeg har kopper, sånne uten håndtak, i grått med hvite prikker. Har så veldig lyst på noen som ligner litt, de er grå og hvite med et slags bladmønster.

Noen som vet hva jeg mener? Og om det går an å oppdrive?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 22:54   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kopper fra Green Gate med utgått mønster

Jeg tror fargen du mener heter Green Gate Ingrid Beige, hvertfall.

Gammel 25-09-11, 22:55   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk! Jeg skal google litt mer. Jeg prøvde å bildegoogle, men fant ingenting.

Gammel 25-09-11, 23:01   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner ikke til de koppene, men jeg var heldig og fant (de utgåtte) favoritt-Wedgewood-krusene mine i en charitybutikk på eBay. Helt nye, solgt i pakker på 4. Selv med frakt kostet de ikke mye.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 23:02   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Jøss, så bra! Jeg er dessverre utrolig dårlig på å lete etter ting på ebay, det er liksom litt skummelt eller noe sånt. Vet ikke.

Gammel 29-09-11, 09:16   #6
mylady
Aktiv

mylady sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
mylady er litt kul
Standard

Du kan jo se om du finner noen på Finn.
http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...ord=green+gate

Gammel 29-09-11, 09:20   #7
mylady
Aktiv

mylady sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
mylady er litt kul
Standard

Når jeg ser nærmere så var det ikke så stort utvalg. Men kanskje noen av forhandlerne har.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:01.