|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Hvem bør vi be om tilbud fra på bad i Oslo?Vi må totalrenovere badet i vårt nye hus og jeg lurer på hvem jeg bør be om tilbud fra og hvilke jeg bør styre unna.
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvem bør vi be om tilbud fra på bad i Oslo?http://www.knutlarsen.no/
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
![]() Sv: Hvem bør vi be om tilbud fra på bad i Oslo?Hei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvem bør vi be om tilbud fra på bad i Oslo?En mulighet er å legge ut jobben på mittanbud.no. Da får du forhåpentligvis tilbud fra flere firmaer, og kan sjekke referanser fra kundene på samme nettside.
![]() |
#5 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem bør vi be om tilbud fra på bad i Oslo?Vi brukte Comfort når vi totalrenoverte badet vårt for 3 år siden og er veldig fornøyd.
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvem bør vi be om tilbud fra på bad i Oslo?Min erfaring fra mitt anbud er at det kommer ramle de alt mulig rart, og det er et helsikens styr å administrere. Mulig jeg bør gi det en sjanse til.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvem bør vi be om tilbud fra på bad i Oslo?Jeg tror mitt anbud funker best utenfor de store byene. Her er de beste for opptatt til å legge ut noe der. Vi prøvde å finne noen til å totaltenovere badet i sommer, men det var rett og slett umulig. Ikke svarte de på mail, og ikke ringte de tilbake.
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem bør vi be om tilbud fra på bad i Oslo?Norhagen & Løland er veldig flinke. Ikke de billigste, men gjør en veldig grundig jobb. Og veldig travle.... http://www.nlmur.no/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem bør vi be om tilbud fra på bad i Oslo?Jeg kjenner fler som har gode erfaringer med Comfort. De på Skøyen er proffe. Da får du noen som administrerer alt fra A til Å. Det vil du ha.
![]() |
|
|