|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Betaling for kattepassAlle i huset blir borte i 2 døgn i neste uke. Vi har en kattunge på litt over 6 måneder. Hun er inne når vi ikke er hjemme, men er litt alene ute når vi er her.
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Betaling for kattepassEt par hundrelapper kanskje? Jeg betaler kattepasseren min med en flaske vin, men det er kanskje ikke så aktuelt for deg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Betaling for kattepassDet der er en typisk vennetjeneste egentlig, jeg hadde bare spurt om hun ville og så evt overrasket henne med et par hundrelapper i påskjønnelse etterpå.
![]() |
#4 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Betaling for kattepassJeg har dyrepassere her til tider. Vi gjør opp ved at jeg passer deres dyr når de trenger det. Utrolig kjekk løsning.
![]() |
#5 |
nygift
|
![]() Sv: Betaling for kattepassVi har passet noen dyr noen dager nå og da, og de vi har passet de for kommer gjerne hjem med noe godis eller annen liten ting til gutta, veldig greit og gutta gleder seg til det.
![]() |
#6 |
trenger lading
|
![]() Sv: Betaling for kattepasstakk for svar!
![]() |
|
|