|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er det sammenheng mellom din trivsel på jobb og hvor sliten du blir? | |||
Jeg stortrives på jobben og er ikke mentalt eller fysisk sliten ved ukas slutt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 10,78% |
Jeg stortrives på jobben og er mentalt eller fysisk sliten ved ukas slutt |
40 | 39,22% |
Jeg mistrives på jobb og er ikke mentalt eller fysisk sliten ved ukas slutt |
0 | 0% |
Jeg mistrives på jobb og er mentalt eller fysisk sliten ved ukas slutt |
4 | 3,92% |
Jeg trives helt greit på jobb og er ikke mentalt eller fysisk sliten ved ukas slutt |
7 | 6,86% |
Jeg trives helt greit på jobb og er mentalt eller fysisk sliten ved ukas slutt |
33 | 32,35% |
Jeg tror jeg hadde vært mindre sliten om jeg hadde hatt en annen jobb |
13 | 12,75% |
Jeg tror jeg hadde vært like sliten/like lite sliten uavhengig av type jobb |
8 | 7,84% |
Trivsel schmivsel. Sliten blir man uansett! |
2 | 1,96% |
Dah! |
3 | 2,94% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 102. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Spinoff: Hvor sliten du blir etter endt arbeidsuke versus hvor godt du trives på jobbJeg ble litt nysgjerrig etter å ha lest "sliten etter endt arbeidsuke"-tråden, og vil derfor prøve å finne ut om det er noen sammenheng mellom hvor godt man trives på jobben og hvor sliten man blir? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Hvor sliten du blir etter endt arbeidsuke versus hvor godt du trives påTrives og er mentalt og fysisk sliten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Hvor sliten du blir etter endt arbeidsuke versus hvor godt du trives påJeg stortrives på jobb og svarte de to øverste alternativene. Er ikke like sliten hver uke, det kommer an på hvordan uken har vært. Det er alltid godt med helg uansett, synes jeg.
![]() |
#5 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor sliten du blir etter endt arbeidsuke versus hvor godt du trives påJeg trives greit på jobben men er veldig sliten etter arbeidsdagene. Fredagskveldene blir jeg brisen på 1 glass vin, dersom jeg tar, og ender ofte opp sovende på sofaen. Party på fredager er helt drepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor sliten du blir etter endt arbeidsuke versus hvor godt du trives påStortrives og er mentalt sliten etter en uke på jobb.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor sliten du blir etter endt arbeidsuke versus hvor godt du trives påStortrives og er mentalt sliten etter ei uke på jobb.
![]() |
#8 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Spinoff: Hvor sliten du blir etter endt arbeidsuke versus hvor godt du trives påJeg elsker jobben min. Den er veldig lite fysisk krevende, og veldig mye psykisk krevende.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor sliten du blir etter endt arbeidsuke versus hvor godt du trives påJeg trives i jobben. Egentlig er jeg ikke SÅ sliten når helga kommer, men jeg merker at det er ikke så mye energi på fredager og ofte dubber jeg i stolen og krabber meg tidlig i seng. Det har mer med at det er litt for lite søvn gjennom uka og en hektisk hverdag, enn at jobben er så anstrengende slitsom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Spinoff: Hvor sliten du blir etter endt arbeidsuke versus hvor godt du trives påJeg stortrives på jobb. På fredagskvelden er jeg ubrukelig til det meste, gåen etter en travel uke.
![]() |
#14 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Spinoff: Hvor sliten du blir etter endt arbeidsuke versus hvor godt du trives påJeg trives, og er kake på tirsdag, sånn ca. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: Hvor sliten du blir etter endt arbeidsuke versus hvor godt du trives påTrives kjempegodt, har vært mer sliten mentalt i tidligere jobber men er fremdeles knekt fredager. Tror det henger mer sammen med for lite søvn i ukedagene, hektiske ettermiddager etc.
![]() |
#16 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() Sv: Spinoff: Hvor sliten du blir etter endt arbeidsuke versus hvor godt du trives påHadde ikke vært så sliten fysisk og mentalt hvis jeg hadde hatt en annen jobb tror jeg. Har en "fysisk" jobb som jeg jo blir sliten av men det som tapper energi både fysisk og mentalt er det faktum at jeg virkelig hater jobben min (men ikke arb.plassen).
![]() |
#17 |
Off the map.
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor sliten du blir etter endt arbeidsuke versus hvor godt du trives påJeg trives godt, men er også sliten. Men det skal sies at etter ei helg med ungene alene, så er det vel så mye følelsen av at det blir godt når mandagen kommer.
![]() |
#18 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor sliten du blir etter endt arbeidsuke versus hvor godt du trives påStortrives, men er gjerne helt kake allerede torsdag kveld. Sovner rett som det er sammen med en av ungene på torsdagskvelden. Kommer meg gjennom fredagen på et vis, og er glad det finnes helger.
![]() |
#19 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor sliten du blir etter endt arbeidsuke versus hvor godt du trives påTrives godt på jobben og er både mentalt og fysisk sliten etter endt arbeidsuke
![]() |
![]() |
|
|